Atnaujinta populiarioji „Hyundai IONIQ“ serija: pakeitė ne tik išvaizdą

Originali „Hyundai IONIQ“ automobilių serija Europoje pirmą kartą pristatyta 2016 m. „Hyundai IONIQ“ yra pirmasis automobilis pasaulyje, kuris nuo pat pradžių buvo sumanytas naudoti su trimis skirtingomis elektrifikuotomis jėgainėmis – hibridine, iš tinklo įkraunama hibridine ir vien elektrine. „IONIQ“ tapo neatsiejama „Hyundai“ ateities transporto priemonių asortimento dalimi, rašoma pranešime.
„Hyundai IONIQ“
„Hyundai IONIQ“ / Gamintojo nuotr.

Nuo „IONIQ“ pasirodymo pradžios parduota per 60 000 šių automobilių. Dabar „IONIQ“ modeliai pasipildė pažangiais techniniais sprendimais ir pakeitė savo išvaizdą.

„Hyundai“ sustiprina savo, kaip ekologiškų transporto priemonių pradininkės, pozicijas, kai daugelis kitų automobilių gamintojų dar tik pristato ar planuoja pristatyti savo pirmuosius ekomobilius. Šiuo metu „Hyundai“ ekomobilių asortimente puikuojasi visame pasaulyje populiarus vien elektra varomas „Hyundai Kona Electric“ ir vandenilinis „Hyundai Nexo“ su novatorišku elektriniu kuro elementų galios agregatu. Šių metų rudenį prie „Kona Electric“ prisijungs hibridinis modelis.

Naujoviški mobilumo sprendimai su trimis elektrifikuotos jėgainės alternatyvomis

Nauji „IONIQ“ modeliai apginkluoti pažangiomis „SmartSense™“ saugumo ir pagalbinėmis vairuotojo sistemomis, taip pat naujausiomis informacinėmis ir pramoginėmis technologijomis. Be to, jie pasirodys atsinaujinę tiek vidumi, tiek išore.

„Naujieji „Hyundai IONIQ“ modeliai sukurti sėkmingos pirmosios kartos pagrindu, – teigia „Hyundai Motor“ gamybos direktorius Thomas A. Schmidas. – „IONIQ“ – novatoriškas automobilis, galintis patenkinti visus klientų poreikius ir savo technologiniais sprendimais palengvinti kasdienį jų gyvenimą.“

Dėl naujo 38,3 kWh akumuliatoriaus, pasižyminčio 36 proc. didesne talpa, vien elektra varomas „IONIQ“ viena įkrova gali įveikti 311 km atstumą (rodikliai pagal WLTP). Elektrinio variklio galia siekia 136 AG, o sukimo momentas – 295 Nm. Naujasis „IONIQ“ komplektuojamas su 7,2 kW krovikliu (ankstesniajame modelyje buvo įrengtas 6,6 kW kroviklis) ir palaiko 2 tipo kintamosios srovės įkrovimą. Naudojantis 100 kW įkrovimo stotele, akumuliatoriui iki 80 proc. įkrauti pakanka 54 minučių.

Kaip ir ankstesnė versija, naujieji „IONIQ Hybrid“ ir iš tinklo įkraunamas „IONIQ Plug-in Hybrid“ varomi ekonomiško vidaus degimo ir elektrinio variklių dueto. Jų bendra galia siekia 103,6 kW, o sukimo momentas – iki 265 Nm. 1,6 l GDI variklio maksimali galia – 105 AG, o sukimo momentas – 147 Nm. „IONIQ Hybrid“ elektrinis variklis su nuolatiniu magnetu išvysto 43,5 AG (32 kW) galią, o jo maksimalus sukimo momentas siekia 170 Nm.

Po galinėmis „IONIQ Hybrid“ automobilio sėdynėmis įrengtas 1,56 kWh talpos ličio jonų polimerų akumuliatorius. Elektrinis iš tinklo įkraunamo „IONIQ Plug-in“ modelio variklis išvysto 60,5 AG (44,5 kW) galią, o jo maksimalus sukimo momentas siekia 170 Nm. Jo maitinimo šaltinis – 8,9 kWh akumuliatorius. Elektrinio variklio varomas „IONIQ Hybrid“ vien elektriniu režimu gali važiuoti išvystydamas iki 120 km/h greitį. „IONIQ Plug-in“ patikimai įveikia 52 km atstumą varomas vien elektra (rodikliai pagal WLTP).

Naujo lygio komunikacinės technologijos

Navigacijos sistema turi naują platų (10,25 colio) ekraną, padalytą į tris reguliuojamas dalis. Naujoji „Multi-Bluetooth“ funkcija leidžia vienu metu prijungti du telefonus, vieną naudojant kaip muzikos šaltinį, o kitą – telefoniniams pokalbiams laisvųjų rankų režimu. Savaime suprantama, į standartinę naujųjų „IONIQ“ modelių komplektaciją įtrauktos „Apple CarPlay™“ ir „Android Auto™“ programėlės.

„Hyundai“ taip pat siūlo „eCall“ sistemą, kuri automatiškai iškviečia skubiosios pagalbos tarnybą išsiskleidus oro saugos pagalvėms ar paspaudus virš galinio vaizdo veidrodėlio įrengtą iškvietimo mygtuką. Vietos skubiosios pagalbos tarnybai perduodama svarbiausia informacija (apie automobilį, avarijos laiką, važiavimo kryptį, oro saugos pagalves ir smūgio jutiklius).

Be to, naujasis „IONIQ“ pristatomas su „LIVE“ paslaugomis. Vairuotojams siūloma nemokama penkerių metų šios funkcijos prenumerata. „LIVE“ paslaugos leidžia sužinoti naujausią informaciją apie orus, eismą, greičio matuoklius, automobilių stovėjimo aikšteles, šalia esančias „Hyundai“ atstovybes bei įkrovimo stoteles, taip pat susirasti lankytinas vietas.

Remiantis naujausiais duomenimis, 2021 m. Suomijoje pradės veikti nauja „Hyundai“ paslauga „Blue Link“.

Nauji išorės ir vidaus dizaino sprendimai

Atnaujinama ir „IONIQ“ modelių salono apdaila. Šalia standartinės juodos sėdynių apdailos pirkėjų pasirinkimui taip pat bus siūlomi keturi odinių sėdynių spalvų variantai: „Black“, „Gray two-tone“, „Red Umber“ (skirta tik „Hybrid“ ir „Plug-in“) bei „Electric Shadow“ (skirta tik „Electric“). Prietaisų skydelis papuoštas tamsiomis chromuotomis detalėmis.

Taip pat minėtini stilingi ir sportiški nauji jutikliniai valdymo mygtukai. Jie leidžia patogiai valdyti šildymo, vėdinimo ir oro kondicionavimo sistemas. „IONIQ Electric“ modeliuose kaip standartinė įranga montuojamas didelės raiškos 7 colių LCD konsolės ekranas („Hybrid“ ir „Plug-in Hybrid“ versijoms jis siūlomas kaip papildoma įranga), kuris papildytas dekoratyviniu apšvietimu įvairiems važiavimo režimams išryškinti. Į „Style“ komplektaciją įtrauktas mėlynas apšvietimas apatiniame prietaisų skydelyje vairuotojo pusėje ir centrinėje konsolėje.

Naujosios „IONIQ Hybrid“ ir „IONIQ Plug-in“ versijos dabar išsiskiria atnaujintomis priekinėmis tinklelio tipo radiatoriaus grotelėmis. Atnaujintas ir naujojo „IONIQ Electric“ modelio priekis – jį puošia naujas išskirtinis uždarų grotelių raštas. Visiems modeliams būdingas naujo dizaino priekinis bamperis. Iš pagrindų atnaujinti LED dienos žibintai (DRL) ir siūlomi nauji LED priekiniai bei galiniai žibintai, kad „IONIQ“ būtų gerai pastebimas tamsiu paros metu – ne tik dėl estetinių sumetimų, bet ir dėl didesnio saugumo.

„IONIQ Plug-in“ ir „IONIQ Electric“ modeliai komplektuojami su atnaujinto dizaino 16 colių lengvojo lydinio ratlankiais. „IONIQ Hybrid“ pirkėjai gali rinktis naujus 15 – colių (su „Comfort“ lygio įranga) arba 17 colių (su „Style“ lygio įranga) ratlankius.

Naujojo „IONIQ“ kėbulo dažų paletę sudaro devyni atspalviai, įskaitant keturis naujus – „Fluidic Metal“, „Electric Shadow“, „Liquid Sand“ ir „Typhoon Silver“. „IONIQ“ vairuotojai įrodė savo kūrybiškumą atleisdami estetinius poreikius renkantis automobilius, todėl „Hyundai“ nuo 2016 m. stengiasi įsiklausyti į jų pageidavimus. Iš kitų naujojo „IONIQ“ išorės spalvų minėtinos „Phantom Black“, „Polar White“, „Iron Gray“, „Intense Blue“ ir „Fiery Red“.

Geriausias saugumo įrangos paketas segmente

Siekiant užtikrini komfortiškas ir saugias keliones, visi nauji „IONIQ“ modeliai komplektuojami su gausiu „Hyundai SmartSense“ technologijų paketu. Šios pažangios pagalbinės vairuotojo sistemos nuolat stebi automobilį supančią aplinką.

Į pirmaujantį naujojo „IONIQ“ saugumo įrangos paketą įtraukta priekinio susidūrimo išvengimo pagalbos sistema su pėsčiųjų ir nauja dviratininkų atpažinimo funkcijomis, taip pat vairuotojo budrumo stebėjimo ir įspėjimo sistema. Kaip standartinė įranga taip pat komplektuojama eismo juostos laikymosi sistema ir pagalbinė tolimųjų šviesų sistema.

Papildomai galima užsisakyti eismo juostos sekimo sistemą, kuri išlaiko automobilį eismo juostos viduryje, priekinį automobilio statymo radarą ir įspėjimo apie susidūrimą aklojoje zonoje sistemą su galinio skersinio eismo aptikimo sistema. Navigacijos sistema komplektuojama su greičio ribojimo ženklų atpažinimo sistema, kuri, naudodamasi priekine kamera ir navigacijos sistemos perduodama informacija, realiu laiku fiksuoja kelyje įrengtus greičio ribojimo ženklus ir informuoja apie greičio ribojimą bei nelenkiamąsias zonas.

„Style“ komplektacijos „IONIQ Electric“, „IONIQ Hybrid“ ir „IONIQ Plug-in“ modeliuose kaip standartinė įranga montuojama adaptyvioji pastovaus greičio palaikymo sistema su „Stop & Go“ funkcija, kuri palaiko nustatytą važiavimo greitį ir atstumą iki priekyje važiuojančio automobilio. Sustojus eismo srautui, sistema automatiškai pradeda stabdyti, kol automobilis sustoja. Automobilis vėl pradeda judėti automatiškai arba po tris sekundes trukusio sustojimo vienąkart paspaudus pastovaus greičio palaikymo sistemos jungiklį ar akceleratoriaus pedalą ir įsibėgėja iki nustatyto greičio.

Dar geresnė kuro ekonomija

Naujieji „IONIQ Plug-in“ ir „IONIQ Hybrid“ modeliai komplektuojami su pagalbine ekonomiško vairavimo sistema („Eco DAS“), kuri padeda optimizuoti degalų sąnaudas. Integruota „Coasting Guide“ funkcija analizuoja navigacijos sistemos perduodamą informaciją ir praneša vairuotojui, kada reikės sulėtinti greitį, pavyzdžiui, keičiant kryptį, sankryžose ar išvažiavimuose iš greitkelių. Sistema taip pat užtikrina minimalų stabdžių naudojimą. Ji veikia važiuojant nuo 40 iki 160 km/h greičiu, pasirinkus „Eco“ važiavimo režimą.

„Eco DAS“ sistema papildyta prognozuojamo energijos valdymo sistema, kuri kontroliuoja akumuliatoriaus įkrovimą ir iškrovimą važiuojant įkalne bei nuokalne, kad būtų maksimaliai efektyviai naudojama akumuliatoriaus energija. Kai nustatoma, kad gali nepakakti akumuliatoriaus įkrovos važiuojant įkalne, „IONIQ Plug-in“ ir „IONIQ Hybrid“ padidina vidaus degimo variklio darbo efektyvumą akumuliatoriui įkrauti. Kai važiuojant nuokalne pasiekiamas tinkamas įkrovos lygis, sistema iki minimumo sumažina degalų sąnaudas. Akumuliatorius kartu kaupia energiją iš regeneracinės stabdžių sistemos, kad būtų palaikomas reikiamas įkrovos lygis.

Patobulintos važiavimo funkcijos

Naujojo „IONIQ“ vairuotojai taip pat gali mėgautis geresne važiavimo dinamika ir žemo svorio centro teikiamais privalumais. Tai leido pasiekti žemai įrengtas akumuliatoriaus blokas. Todėl šį automobilį dabar dar smagiau vairuoti. Naujosiose „IONIQ Hybrid“ ir „IONIQ Plug-in“ versijose įrengta reguliuojamo regeneracinio stabdymo sistema, veikianti „Eco“ režimu: vairuotojas gali pavarų perjungimo mentelėmis pasirinkti įvairius sistemos veikimo intensyvumo lygius. Važiuojant „Sport“ režimu, šios mentelės veikia kaip rankiniu būdu valdomi perjungikliai.

Siekiant kuo efektyviau panaudoti regeneracinio stabdymo technologiją, naujasis „IONIQ Electric“, kaip ir naujoviškas jo giminaitis „Kona Electric“, suteikia galimybę valdyti automobilį vienu pedalu. Sustabdyti automobilį vairuotojas gali tiesiog laikydamas kairįjį pavarų perjungiklį. Naujasis „IONIQ Electric“ taip pat turi „Eco+“ režimą, kuris papildo standartinius „Eco“, „Comfort“ ir „Sport“ važiavimo režimus. Važiuojant šiuo režimu, sumažinamos energijos sąnaudos, todėl lieka daugiau energijos atsargų iškilus netikėtoms kritinėms situacijoms.

Naujasis „IONIQ Hybrid“ ir tinkle įkraunamas „IONIQ Plug-in Hybrid“ pasirodys Lietuvoje šį rudenį. 2019 m. Rugsėjį prie jų prisijungs elektrinė „IONIQ“ versija.

Lietuvoje jos pasirodymo galima tikėtis 2020 m. pradžioje. „Hybrid“ modelio kaina prasideda nuo 24 990 €, „Plug-in“ – nuo 32 990 €, o visiškai elektrinio modelio „Electric“ – nuo 38 990 €.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis