Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Atnaujinta, tačiau išoriškai nepakitusi „Mazda6“ Lietuvoje pasirodys rudenį

Atnaujinta „Mazda6“ į Europą atveš ką tik iš SKYACTIV technologijų krosnies ištrauktą „G-Vectoring Control (GVC) sistemą. Planuojama, kad „Inchcape Motors“ salonuose 2017-ųjų laidos „Mazda6“ pasirodys vėlyvą rudenį.
Atnaujinta „Mazda6“
Atnaujinta „Mazda6“ / „Mazda“ nuotr.
Temos: 2 „Mazda 6“ Mazda

„Mazda“ specialistai nekišo pirštų prie 6 modelio išorės, tik pasiūlė dar vieną kėbulo spalvą – „Machine Grey“ pilką.

Viduje pokyčių daugiau. Koncerno inžinieriai pagerino salono garso izoliaciją, dizaineriai nupiešė naują vairo ratą, patobulintas liečiamasis TFT ekranas salono sistemų valdymui, geriau matomas bus ir ant priekinio stiklo projektuojamas pagalbinis ekranėlis „Active Driving Display“.

„Mazda6“ variklių pasiūla nepasikeitė, tačiau juose bus naujovių. Kaip ir anksčiau, siūlomi trys benzininiai SKYACTIV šeimos varikliai (145 ir 165 AG galios 2 litrų darbinio tūrio ir 192 AG galios 2,5 litro darbinio tūrio) ir 2,2 litro darbinio tūrio dyzelinis variklis, generuojantis 150 arba 175 AG.

Pastarasis bus siūlomas su trimis naujais variklio veikimo optimizavimo sprendimais. „High-Precision DE Boost Control“ sistema pasirūpina didesniu turbinos slėgiu vairuojant dinamiškai, „Natural Sound Smoother“ sušvelnina dyzelinio variklio „kalenimą“, o „Natural Sound Frequency Control“ įrenginys neutralizuoja garso bangas, atsirandančias varikliui dirbant tam tikru režimu. Rezultatas – tylesnis, švelnesnis, tačiau tiksliau ir dinamiškiau veikiantis dyzelinis variklis.

„Mazda“ nuotr./Atnaujinta „Mazda6“
„Mazda“ nuotr./Atnaujinta „Mazda6“

Tačiau didžiausia „Mazda6“ naujiena nėra nei matoma, nei girdima. GVC yra dalis „Skyactiv – Vehicle Dynamics“ technologijos, padedančios sujungti transmisiją, variklį, važiuoklę, vairo mechanizmą ir vairuotoją į vieną darniai veikiančią sistemą.

Tai pirmoji sistema pasaulyje, keičianti variklio sukimo momentą, atsižvelgiant į vairo judesius: GVC seka skersinės ir išilginės pagreitėjimo ir sulėtėjimo jėgos veikimą ir pagal tai derina traukos paskirstymą varantiesiems ratams. Idėja paprasta – varantieji ratai veikia efektyviau, kai automobilio svorio centras pasislenka į priekį (taip nutinka stabdant). Vadinasi, atliekant manevrus daugiau svorio turėtų tekti priekinei (varančiajai) ašiai. Tam tikslui užtenka šiek tiek sumažinti trauką ir sukurti stabdymo varikliu efektą – tą ir daro GVC.

Tokiu būdu sistema vien programinės įrangos pagalba optimizuoja variklio ir priekinės ašies darbą, o varantieji ratai gali efektyviau išnaudoti trauką posūkiuose ar staigiai manevruojant. GVC sistemai išmaniai paskirstant trauką automobilis rieda sklandžiau, mažėja kėbulo vibravimas, važiavimas tampa komfortiškesnis. GVC veikimas yra greitas, tad vairuotojas ar automobilio keleiviai jo nejunta.

2017 metų „Mazda6“ taip pat gaus visą puokštę „i-ACTIVESENSE“ saugumo technologijų. Šalia tradicinių pasyvaus saugumo priemonių, automobilyje įdiegta kelio ženklų atpažinimo sistema bei naujos kartos susidūrimo prevencijos sistema „Advanced Smart City Brake Support“, kurioje įprastą tokioms sistemoms lazerinį jutiklį pakeitė jautri vaizdo kamera, leidžianti tiksliau ir platesniu kampu fiksuoti kliūtis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų