Atnaujintame „Lexus Vilnius“ salone – japoniško svetingumo koncepcija

Vilniuje po pusantro mėnesio trukusios rekonstrukcijos ketvirtadienį oficialiai duris atvėrė atnaujintas „Lexus“ automobilių salonas. Kaip sako japonų automobilių gamintojo atstovai, pokyčiai visų pirma orientuoti į klientų patogumą. Viskas, pradedant salone pritaikytomis moderniomis technologijomis ir baigiant stilingais baldais bei interjeru, parinkta taip, kad kuo geriau perteiktų japonišką svetingumo koncepciją – „Omotenashi“.
„Lexus“ atstovai Vilniuje atnaujino automobilių saloną
„Lexus“ atstovai Vilniuje atnaujino automobilių saloną / Bendrovės nuotr.

Prieš 10 metų Ukmergės g. pirmą kartą atidarytas „Lexus Vilnius“ salonas atnaujintas pritaikant naujausią gamintojo programą. Joje dar didesnis dėmesys skiriamas klientų patogumui ir svetingumo jausmui. Šis tikslas pasiektas panaudojus modernius interjero bei skaitmenizacijos sprendimus. Salone, kurio plotas siekia beveik 630 kv. metrų, nuo šiol bus dar daugiau erdvių, kuriose klientai galės maloniai leisti laiką, dirbti ar net susiorganizuoti verslo susitikimą, kol bus tvarkomas automobilis.

Kaip sako oficialaus „Lexus“ atstovo Lietuvoje „Mototoja“ direktorius Edmundas Povilauskas, salono lankytojai pajus dar aukštesnę kokybę ne tik „Lexus“ automobilių technologijose, bet ir aptarnavime.

Bendrovės nuotr./„Lexus“ atstovai Vilniuje atnaujino automobilių saloną
Bendrovės nuotr./„Lexus“ atstovai Vilniuje atnaujino automobilių saloną

„Visos permainos atnaujintame salone orientuotos į kliento patogumą. Jie bus sutinkami čia itin svetingai, pagal visas omotenashi tradicijas, kurios leidžia pasijusti lyg namuose. Pasirūpinome netgi specialiu apšvietimu skirtingose salono erdvėse. Tai padės kurti teigiamas emocijas, jaukumą, o tuo pačiu ir nuostabą“, – teigia jis.

Atnaujintos „Lexus“ salono koncepcijos svarbiausia dedamoji – skaitmenizacija. Visose erdvėse sumontuoti modernūs ekranai, kuriuose demonstruojami naujausių modelių pristatomieji filmukai, ateities automobilių koncepcijos, pateikiami sezoniniai pasiūlymai ir kita aktuali informacija.

„Mūsų siekis yra ne patenkinti klientų lūkesčius, o juos viršyti. Kuriant salono koncepciją galvota net apie pačias menkiausias smulkmenas. Apsilankymas pas mus turi kelti tik malonias emocijas. Siekiame, kad klientas jaustųsi laukiamas. Esame tikri, kad įdiegtos inovacijos mūsų aptarnavimo kokybę pakels į dar aukštesnį lygį“, – sako E.Povilauskas.

Vadovo teigimu, specialiais efektais pasižymės net ir automobilio perdavimas klientui. Būdamas automobilio perdavimo erdvėje iš pradžių klientas nematys savo perkamo automobilio, šis tuo metu stovės neapšviestoje erdvėje, matomoje iš perdavimo vietos. Tik klientui suteikus visą informaciją apie jo įsigytą automobilį ir pasirašius dokumentus, įsijungs apšvietimas gretimoje erdvėje, kurioje klientas pamatys savo ką tik įsigytą ir išvykimui paruoštą „Lexus“.

Atidarymo metu, balandžio 5-7 d., salone bus eksponuojamos dvi „Lexus“ žvaigždės: gamintojo flagmanas, ketvirtosios kartos limuzino tipo sedanas „Lexus LS“ bei vienas naujausių modelių – išskirtinio dizaino prabangus kupė „Lexus LC“. Visas tris atidarymo dienas vyks šių modelių bandomieji važiavimai. Klientai taip pat turės galimybę išskirtinėmis sąlygomis įsigyti ir kitus gamintojo modelius: „CT“, „NX“, „RX“ bei „GS“.

Gamintojo flagmaną „Lexus LS“ lankytojai galės ne tik išbandyti, bet ir pasimėgauti jame atliekamu taškiniu „Shiatsu masažu“. Tai nauja, „Omotenashi“ atskleidžianti funkcija galinių sėdynių keleiviams. Diegdami šią funkciją, automobilio kūrėjai konsultavosi su „Shiatsu“ masažo meno profesionalais Japonijoje. Taip buvo sukurtos 7 skirtingos masažo programos, trunkančios po 15 minučių ir suteikiančios ne tik fizinį, bet ir emocinį atsipalaidavimą. Tokiu būdu „Lexus“ dizaineriai automobiliuose siekia integruoti Japonijos kultūros ir meistrystės elementus.

Atidarymo dienomis svečiai turės galimybę pasimėgauti ir kitais japoniško svetingumo privalumais. Jie galės dalyvauti kavos ir „matcha“ arbatos degustacijose, pastarąją ves japoniškų arbatų žinovė. Taip pat bus kviečiami susipažinti su origamio lankstymo ir japoniško dovanų pakavimo meno „furoshiki“ subtilybėmis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis