Galingesnis ir stabilesnis
Po i30 variklio gaubtu slypės dviejų litrų darbo tūrio, keturių cilindrų variklis. Jis išvystys net 173 arklio galias. „Hyundai“ su šiuo varikliu komponuos šešių laipsnių automatinę pavarų dėžę. Taip žadama pakankamai galingą variklį priversti dirbti ekonomiškai.
i30 naudos „MacPherson“ pakabos elementus, kurie, kaip manoma, įtakos didesnį automobilio stabilumą. Pritaikyti automobilį savo važiavimo stiliui galės ir pats vairuotojas. Tam automobilyje įdiegta „Driver Selectable Steering Mode“ sistema.
Esant dideliam greičiui automobiliui stabilumo pridės ir aerodinaminiai sprendimai, mat gamintojas, pakeitęs priekinio bamperio dizainą, padidino prispaudžiamosios jėgos koeficientą.
Išvaizda išduoda sportišką charakterį
Kelių pakeitimų sulaukė ir išvaizda. „Hyundai i30“ papuoštas naujomis priekinėmis grotelėmis, o bendras automobilio dizainas orientuotas į tipinį sportišką automobilį. Priekiniai ir galiniai žibintai atnaujintame modelyje dar labiau pastumti į šonus.
Interjere dominuoja simetrija
Gamintojas pažymi centrinės konsolės dizainą, atnaujintus mygtukus ant durelių ir vairo. Salone dominuoja juoda spalva, interjeras papildytas chromo elementais aplink dureles ir centrinę konsolę.