„Buvo suderinta viskas: nuo interjero spalvų, apšvietimo iki apdailos medžiagų ir netgi akmenėlių šalia įėjimo į saloną“, – pasakojo Justė Šataitė, bendrovės „Inchcape Motors“, oficialios „Jaguar Land Rover“ atstovės Lietuvoje, rinkodaros vadovė.
Po automobilių salono Vilniuje rekonstrukcjos šiame atsirado dukart daugiau erdvės automobiliams. Be to, pasakoja J.Šataitė, buvo įrengtos dvi laukimo zonos klientams, atrasta vietos aksesuarų parduotuvei, greta salono pastatyta nauja stovėjimo aikštelė automobiliams. Tiesa, kiek tris mėnesius trukusi rekonstrukcija atsiėjo „Inchcape Motors“, neatskleidžiama.
Derinti teko ir daugiau detalių. Pavyzdžiui, pagal reikalavimą, apdailai naudotos tik natūralios medžiagos, salone esantys baldai gaminti pagal specialų koncerno užsakymą. J.Šataitė atskleidė, kad nors pati rekonstrukcija truko maždaug tris mėnesius, kad nebūtų vėluojama, nemažai medžiagų, detalių, aksesuarų pradėta ieškoti dar pusmetį prieš statybų pradžią.
„Jaguar Land Rover“ neseniai pristatė naują veiklos filosofiją, kurios epicentras – kliento patirtis. Tad čia atsispindi britiška pagarba tradicijoms, moderni tų tradicijų interpretacija ir suvokimas, kad kiekvienas klientas yra ypatingas. Kitaip tariant, klientas salone turi jaustis kaip šeimininkas“, – detales aiškino pašnekovė.
Atnaujintame salone bus eksponuojama 10 automobilių: penki „Jaguar“ modeliai vienoje pusėje, penki „Land Rover“ - kitoje pusėje. Pačiame salono centre – klientų aptarnavimo zona. Salono fasadą puošia dvi arkos, mat „Arka“ pavadinta ir nauja dizaino koncepcija. Anot J.Šataitės, arkos nudažytos šviesiai pilka ir šampano sidabro spalvomis, kurios yra autentiški atspalviai „Jaguar Land Rover“ gamoje.