Automobilio išorės patobulinimų sąraše – naujos priekinės grotelės, nauji galiniai LED žibintai, lengvo lydinio ratlankiai (16, 17 arba 18 colių skersmens) ir plonytė stogo antena.
Viduje akį trauks minkšta prietaisų skydelio ir durų apdailos medžiaga, naujas „Supervision“ prietaisų skydas su 4.2 colių LCD ekranu bei naujos odos ir/arba tekstilės sėdynių apmušalų kombinacijos.
2014 m. „Sportage“ turės galybę kitų privalumų, kurie vilios pirkėjus visoje Europoje. Galimų naujovių sąraše taip pat įtraukta nauja garso sistema su 4,3 colių lietimui jautriu spalvotu ekranu, galinio vaizdo kamera, nauja prabangia „Harman Infinity“ garso sistema (sujungta su 4,3 colių ekranu prietaisų skyde ir 7,0 colių navigacine sistema centrinėje konsolėje) su išoriniu stiprintuvu, žemų dažnių garsiakalbiu ir septyniomis garso kolonėlėmis, „Kia“ daugiafunkcė „FlexSteer“ sistema, šildomas vairas, elektra valdoma vairuotojo sėdynė ir nauja USB „iPod“ jungtis.
Vairuoti atnaujintą „Sportage“ modelį bus nepalyginamai maloniau, negu jo pirmtaką, nes inžinieriai pasistengė sumažinti triukšmo ir vibracijos lygį. Naujas, garso nepraleidžiantis stoglangis su specialia laminuota plėvele tarp stiklo sluoksnių sumažina vėjo keliamą triukšmą.
Vibracijos lygį padeda sumažinti trys inžineriniai sprendimai: patobulinta priekinė pakabos konstrukcija, nuo šiol ji veikia kur kas tyliau, modernizuota transmisija taip pat veikia švelniau – konstruktoriai itin daug dėmesio skyrė automobilio triukšmo mažinimui.
Papildomi važiuoklės ir pakabos patobulinimai taip pat sumažina triukšmo bei vibracijos lygį ir pagerina valdymo savybes. Naujas priekinis stabilizatorius leidžia „Sportage“ važiuoti komfortiškiau, bet tuo pat metu palengvina valdomumą posūkiuose, o naujai sureguliuoti amortizatoriai išlaiko pusiausvyrą tarp sklandaus ir patikimo valdymo.
Minkštesnė pakaba taip pat turi įtakos žemesniam triukšmo ir vibracijos lygiui. Dėl geresnio valdymo ir stabilumo tempiant priekabą naujam modeliui buvo parinkti šiek tiek standesni amortizatoriai.
Be „FlexSteer“ sistemos automobilio reakciją į vairuotojo veiksmus ir stabilumą taip pat padeda užtikrinti šiek tiek padidintas priekinių ratų pasukimo kampas. Naujojo modelio vairo kolonėlė pasižymi 4,5 proc. greitesne reakcija, lyginant su ankstesne „Sportage“ versija, ir leidžia važiuoti stabiliau.
Vairaračio eiga – tik 2,7 vairo apsisukimo. Naudojamos naujo modelio modernesnės padangos, skirtos 17 ir 18 colių ratlankiams, garantuoja sklandesnį valdymą esant bet kokioms oro sąlygoms ir greitesnę reakciją į vairuotojo „paliepimus“.
Europoje pasirodysiantį naująjį „Sportage“ modelį bus galima įsigyti su dyzeliniu arba benzininiu varikliu, šešių pavarų mechanine arba automatine transmisija ir pasirinkti versiją su priekiniais (2WD) arba visais varančiaisiais ratais (AWD).
Tam, kad būtų pagerintas saugumas tempiant priekabą, 2014 m. modelis turės pagerintą ESC (Elektroninę stabilumo kontrolės) sistemą, kuri atsižvelgia į tai, kad automobilis tempia priekabą ir apsaugo nuo apvirtimo.
„Sportage“ – Europoje gaminamas ir geriausiai šiame regione parduodamas „Kia“ modelis. Praėjusiais metais „Kia“ Europoje pardavė 89 553 šiuos automobilius ir padidino pardavimų rodiklius 10,5 proc. Žilinos gamykloje Slovakijoje gaminamas 2014 m. „Sportage“ modelis Europos pardavimų salonuose pasirodys dar šiais metais.