Dizainas nepasikeitė, bet ir neturėjo keistis. Nes „Qashqai“ patobulinta (facelift) versija pasirodė dar visai neseniai – prieš pusantrų metų.
Todėl ir pats gamintojas deklaruoja, kad išorė liko ta pati, o svarbiausi pasikeitimai – automobilio viduje. Tiksliau po variklio gaubtu. O ten – nei daug, nei mažai – 160 AG ir 260 Nm galią išvystantis 1,3 l darbinio tūrio variklis su turbina suporuotas su nauja DCT dvigubos sankabos pavarų dėže.
Sukimo momentas, lyginant su senesne 1,2 l versija padidėjo nuo 190 iki 260 Nm.
Tai, kad anksčiau naudotą CVT pavarų dėžę gamintojas pakeitė į DCT, jaučiasi ir važiuojant – geriau jaučiasi trauka, o vien faktas, kad automobilis iš tiesų turi pavaras, suteikia visai kitokį vairavimo pojūtį. Visgi pastebėjau ir nedidelį trūkumą: pajudant iš vietos, kiek daugiau nuspaudus akceleratoriaus padalą tenka truputį luktelti, kol gaunamas atsakas ir automobilis iš tiesų pradeda bėgėtis.
Visgi mažalitražiai varikliai tampa neatsiejami nuo naujų automobilių, tačiau šio „Qashqai“ išvystoma galia leidžia be didesnio vargo pasiekti didesnį greitį. Be šio 1,3 l variklio su turbina dar galima rintis ir kiek silpnesnį turbininį 1,3 l benzinu varomą variklį turintį 140 AG bei 1,5 l DCI dyzelinį variklį su 115 AG.
Degalų sąnaudos priklauso nuo važiavimo stiliaus. Bandymų metu šiuo automobiliu daugiau teko važiuoti užmiestyje, tiksliau greitkeliu. Važiuojant tokiu režimu bei automobilyje sėdint keturiems žmonėms degalų sąnaudos siekė 7,4 l/100 km. Mieste, kuriuo važiuoti teko kiek mažiau, automobilio degalų sąnaudų rodmenys pakilo iki 8,2 l/100 km.
Gamintojas pasirūpino, kad automobilyje būtų visi patogumai, svarbiausios vairuotojo pagalbos sistemos ir geras junglumas. Kad nesiblaškytumėte vairuodamas, šis „Qashqai“ už jus perskaitys jūsų gautas žinutes, o esant sunkesnėms automobilio statymo sąlygoms, į stovėjimo vietą įvažiuos už jus.
Vis tik kalbant apie komfortą, svarbu paminėti, kad važiuoklė nėra minkšta, todėl neišvengiamai tiek girdimi, tiek juntami kelio nelygumai. Žinoma, tam įtakos turi ir sumontuoti 19 colių ratlankiai su neaukšto profilio padangomis, todėl, pasirinkus mažesnio skersmens ratlankius su aukštesnėmis padangomis, važiavimo kokybė tikrai pasikeistų. Visgi kietesnė važiuoklė turi ir pliusų – net ir staigesniuose posūkiuose automobilis išlieka standus ir beveik nevirsta, o tai tikrai nemaža dalimi prisideda prie važiavimo kokybės.
Garso izoliacija vidutiniška, tačiau automobilyje sumontuoti septyni „Bose“ garsiakalbiai, todėl pašalinių garsų be vargo galima išvengti klausantis muzikos. „Bose“ aparatūra jau ne kartą pateisino lūkesčius net ir klausant muzikos didesniu garsu.
Didesnės automobilio talpos besitikintys vairuotojai tikrai nenusivils. Bagažinės talpa – 430 l, o nulenkus galines sėdynes ji padidėja iki 860 l.
Dar viena svarbi dalis padidinanti kelionių kokybę keleiviams – stiklinis stogas. Karštą dieną galima jį uždengti, tačiau net keliaujant giedrą naktį keleiviai be vargo gali grožėtis plačiai atsiveriančiu vaizdu į žvaigždes. Vis tik ši dalis į standartinio automobilio kainą nėra įtraukta, todėl ją reikia užsisakyti papildomai.
Atnaujinto „Nissan Qashqai“ kaina prasideda nuo 18 300 eurų.