„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

Atnaujintas penkiaduris kupė „Audi A7 Sportback“

Atnaujindami „Audi A7 Sportback“, jos kūrėjai antrąją šio puikaus penkiadurio kupė versiją papildė įdomiais išorės dizainas štrichais, atnaujino variklių, pavarų dėžių ir kitų agregatų asortimentą, patobulino žibintus, gerokai išplėtė komforto ir pramogų sąrašą. Atnaujintas „A7 Sportback“ puikiai suderina sedano solidumą, kupė išskirtinumą ir net leidžia sau konkuruoti su universalo talpumu, rašoma kompanijos pranešime spaudai.
„Audi S7 Sportback“
„Audi S7 Sportback“ / „Audi“ nuotr.
Temos: 2 Audi „Audi A7“

Sukūrusi „A7 Sportback“ , „Audi“ bendrovė užtikrintai įžengė į tais laikais dar tik besiformuojantį didelių penkiadurių kupė segmentą. Naujoviškas kėbulas su ilgu variklio gaubtu, įdomiai žemėjančiu galiniu statramsčiu ir netikėtai suformuota galine dalimi atrodė iš tiesų grakščiai. Atnaujinto „Audi A7“ išvaizdoje įprasminta visa pirmtako elegancija, papildyta veržlumą bei sportiškumą simbolizuojančiais elementais.

Naujų bruožų įgijo firminės „singleframe“ stiliaus radiatoriaus grotelės, bamperiai, išmetimo vamzdžių zona ir, žinoma, žibintai. Anuomet visiška naujove buvę LED žibintai tapo bazinės komplektacijos dalimi. Pageidaujantys pažangiausių šviestuvų, gali užsisakyti priešinio eismo dalyvių visiškai neakinančius automatizuotus „Matrix“ LED žibintus su dinaminiais posūkio signalais.

Iš pirmo žvilgsnio nematyti, tačiau atnaujintojo A7 kėbulas – sudėtingas naujų technologijų derinys. Čia nerasi įprasto plieno ir skardos

Iš pirmo žvilgsnio nematyti, tačiau atnaujintojo A7 kėbulas – sudėtingas naujų technologijų derinys. Čia nerasi įprasto plieno ir skardos. Kėbulo rėmas ir paviršiai pagaminti iš naujoviškų lengvo plieno lydinių ir aliuminio. Toks kėbulas ne tik lengvesnis, bet ir akustiškai komfortiškesnis už įprastus kėbulus. Jis dar mažiau girgžda už įprastinį ir geriau sulaiko automobilio išorėje bei paties automobilio keliamus garsus. Krovinių krovimą bei gabenimą  ypač palengvina didžiulis elektra varstomas bagažinės gaubtas, po kuriuo slypi šios klasės automobiliams pagarbos verta 535 litrų tūrio krovinių erdvė, kuri, esant būtinybei nulenkus galinių sėdynių atlošus, išauga iki 1390 litrų.

Salone vyrauja puikiai subalansuotas sportiškumo ir elegancijos derinys. Apdailos galimybes papildė tiek prabangiems limuzinams, tiek galingiems sportiniams automobiliams būdingi interjero elementai bei spalvų deriniai. Pamėgusiems prabangą siūlomos naujos odos apmušalų ir brangios medienos inkrustacijos rūšys, sportiškesnio vairavimo šalininkai viliojami naujoviškais metalizuotais paviršiais ir puošybiniais elementais iš aukštos technologijos lydinių.

„Audi A7 Sportback“ – tipiškas „vairuotojo automobilis”, skirtas patogiam ir komfortiškam važinėjimui. Galima rinktis vieną iš 4 galimų priekinių sėdynių tipų, tarp kurių yra ir ventiliuojamos, ir krėslai su masažo funkcija. Bazinio komplekto sąraše – MMI daugiafunkcinė automagnetola.  Papildomai galima užsisakyti lubose montuojamą projektorių, projektuojantį rodmenis ant priekinio stiklo.

Galia ir efektyvumas: du TFSI ir trys TDI varikliai

Pradžioje atnaujinto „A7 Sportback“ asortimente bus 5 galingi ir energetiškai efektyvūs varikliai – du benzininiai ir trys dyzeliniai, kurių galia – nuo 160 kW (218 AG) iki 245 kW (333AG). Visi jie atitinka šiuolaikinius griežtus „Euro 6“ standartus. Beveik visi agregatai turi „clean diesel“ arba „ultra“ modifikacijas, pasižyminčias geresniais ekologiškumo arba galios parametrais. Patobulinimų sąraše ir šiuo metu masiškai diegiama automatinio cilindrų atjungimo (COD) funkcija, taupanti degalus varikliui veikiant žemomis apkrovomis.

Priklausomai nuo variklio, jo judesį valdo aštuonių laipsnių „tiptronic“ arba septynių laipsnių „S tronic“ transmisija. Padidinto pravažumo modifikacijose judesį ratams perduoda „Quattro“ pastovioji visų ratų pavara, kur galima papildomai įrengti sportinį diferencialą.

„Audi A7 Sportback“ tiekiama su įvairaus dizaino 17 – 21 colio ratlankiais. Kai kurios modifikacijos komplektuojamos ypač moderniais lengvo lydinio stabdžiais. Vairo jautrumą ir vairavimo tikslumą užtikrina elektromechaninis vairo stiprintuvas.

„Audi A7“ Vokietijoje kainuos nuo 51300 eurų

„Audi drive select“ sistema leidžia vienu mygtuko paspaudimu priderinti daugelį automobilio parametrų konkrečioms eismo sąlygoms arba vairavimo stiliui. Nustatymų kompleksas apima pakabos standumą, vairo stiprintuvo bei adaptyvinio tempomato veikimo algoritmus. Galima rinktis ekonomišką, komfortišką ir net du sportinio vairavimo nustatymus.

Informacinių pramogų sąraše – daug naujų ir įdomių funkcijų. Sistemos branduolį sudaro MMI automagnetola su navigacijos sistema, jutikliniu ekranu, „Nvidia“ grafikos procesoriumi ir patogiu daugiafunkciniu valdikliu.

Pasirinkus aukštesnės klasės „MMI Navigation plus“ automagnetolą su navigacine sistema, tampa prieinamos „Audi connect“ internetinės paslaugos, tiekiamos didelio greičio LTE ryšiu. Kokybiško garso mėgėjus tikrai pradžiugins aukštos klasės „Bang & Olufsen“ garso sistema.

Vairavimą palengvina daugybė pagalbinių sistemų, įskaitant adaptyvinį tempomatą su „stop & go“ funkcija, važiavimo eismo juostoje ir persirikiavimo  pagalbininkus, „Audi pre sense“ saugos sistemą ir daug kitų vairavimo patogumą bei saugumą užtikrinančių priemonių.

„Audi A7 Sportback“ tiekimai prasidės šių metų vasarą. Pirmiausia Vokietijoje, vėliau automobilis  debiutuos kitose rinkose. Kaina Vokietijoje bus nuo 51300 eurų. Padidintos galios modifikacija „Audi S7 Sportback“ kainuos atitinkamai nuo 82300 eurų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs