Išankstines nuostatas laužantis modelis nuo pirmtako skirsis kiek griežtesniu ir drąsesniu veidu, į akis kris nauji adaptyviniai LED technologijos žibintai – tai pirmasis „Jaguar Land Rover“ modelis, kuriame įdiegta šis sprendimas; o po variklio gaubtu jaukiai įsitaisys taupiausia visų laikų „Land Rover“ jėgainė - keturių cilindrų Ingenium šeimos dyzelis.
Atnaujindami miesto visureigio išorę, koncerno dizaineriai paisė taisyklės „Nepersistenk“. Todėl klasika jau tapusi išvaizda keisis nedaug – naujas priekinis buferis, pora priekinių radiatoriaus grotelių versijų, išraiškingi naujos kartos žibintai ir trejetas naujų lengvo lydinio ratų komplektų.
Viduje pokyčių daugiau: nauji krėslai, durų daiktadėžės, nauja komunikacijos sistema, pasiekiama aštuonių coliu įstrižainės liečiamuoju ekranu, naujos apdailos medžiagos ir trejetas naujų interjero spalvų.
„Jaguar Land Rover“ nė neslepia, kad pagrindinė naujiena, visgi, slypi po variklio gaubtu. „Ingenium“ šeimos keturių cilindrų dyzelinis variklis TD4 atitinka „Euro6“ aplinkosaugos standartus, jo anglies dvideginio emisija siekia vos 109 g/km, o 100 km kelio jis sunaudoja vos 4,2 litro dyzelino. Variklio, kurio blokas išlietas iš aliuminio, galia, priklausomai nuo versijos, siekia 150 arba 180 AG. Jis taip pat yra 20-30 kg lengvesnis nei ankstesni TD4 serijos varikliai. Tai pats efektyviausias variklis koncerno istorijoje.
Benzino mėgėjams siūlomas keturių cilindrų 240 AG galios Si4 variklis, kuriuo varomas „Evoque“ 100 km kelio sunaudoja 7,8 litro benzino. Miesto visureigis su tokiu varikliu iki 100 km/h įsibėgėja per 7,6 s, o jo maksimalus greitis siekia 217 km/h.
Atnaujinti „Evoque“ bus pirmieji „Land Rover“ bendrovės modeliai, žymimi „E-Capability“ versijos ženklu. Tokio žymėjimo nusipelnys draugiškiausios aplinkai modifikacijos, kurias bus galima atpažinti iš mėlyna spalva nudažyto „Evoque“ ženklo.
Nepaisant miestietiško visureigio būdo, „Evoque“ iš didesniųjų „Range Rover“ brolių gaus pagalbinę „All-Terrain Progress Control“ (ATPC) sistemą, kuri leidžia nustatyti ir laikytis optimalaus greičio važiuojant bekele ir prastais keliais.
„Prabangių kompaktinių miesto visureigių rinkoje „Evoque“ neturi lygių. Žinant tai, mums teko sunki užduotis – patobulinti jį neprarandant nė vienos geros savybės“, - pažymėjo „Land Rover“ dizaino direktorius Gerry McGovernas.
Nuo 2011 metų buvo pagaminta ir parduota daugiau nei 400 000 „Evoque“. Šis modelis tapo greičiausiai parduodamu „Land Rover“ automobiliu istorijoje. „Evoque“ įvairiuose tarptautiniuose automobilių bei dizaino konkursuose laimėjo daugiau nei 165 apdovanojimus.