„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

Atnaujintas „Range Rover Evoque“: pokyčių daugiau viduje nei išorėje

Ženevos automobilių parodoje pristatytas atnaujinimo sulaukęs „Range Rover Evoque“. Tiesa, klasikinė išvaizda pasikeitė nedaug, tačiau pagrindiniai pokyčiai slypi kur kas giliau.
„Range Rover Evoque“
„Range Rover Evoque“ / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

„Range Rover Evoque“ nuo pirmtako skiriasi kiek griežtesniu ir drąsesniu veidu, į akis krenta nauji adaptyviniai LED technologijos žibintai – tai pirmasis „Jaguar Land Rover“ modelis, kuriame įdiegta šis sprendimas.

Klasika jau tapusi išvaizda keitėsi nedaug – naujas priekinis buferis, pora priekinių radiatoriaus grotelių versijų, išraiškingi naujos kartos žibintai ir trejetas naujų lengvo lydinio ratų komplektų. 

Viduje pokyčių daugiau: nauji krėslai, durų daiktadėžės, nauja komunikacijos sistema, pasiekiama aštuonių coliu įstrižainės liečiamuoju ekranu, naujos apdailos medžiagos ir  trejetas naujų interjero spalvų.  

Juliaus Kalinsko/15min.lt nuotr./„Range Rover Evoque“
Juliaus Kalinsko/15min.lt nuotr./„Range Rover Evoque“

Pagrindinė naujiena slypi po variklio gaubtu. „Ingenium“ šeimos keturių cilindrų dyzelinis variklis TD4 atitinka „Euro6“ aplinkosaugos standartus, jo anglies dvideginio emisija siekia vos 109 g/km, o 100 km kelio jis sunaudoja vos 4,2 litro dyzelino. 

Variklio, kurio blokas išlietas iš aliuminio, galia, priklausomai nuo versijos, siekia 150 arba  180 AG. Jis taip pat yra 20-30 kg lengvesnis nei ankstesni TD4 serijos varikliai. Tai pats efektyviausias variklis koncerno istorijoje. 

Juliaus Kalinsko/15min.lt nuotr./„Range Rover Evoque“
Juliaus Kalinsko/15min.lt nuotr./„Range Rover Evoque“

Benzino mėgėjams siūlomas keturių cilindrų 240 AG galios Si4 variklis, kuriuo varomas „Evoque“ 100 km kelio sunaudoja 7,8 litro benzino. Miesto visureigis su tokiu varikliu iki 100 km/h įsibėgėja per 7,6 s, o jo maksimalus greitis siekia 217 km/h. 

Nepaisant miestietiško visureigio būdo, „Evoque“ iš didesniųjų „Range Rover“ brolių gaus pagalbinę „All-Terrain Progress Control“ (ATPC) sistemą. 

Ji leidžia nustatyti ir laikytis optimalaus greičio važiuojant bekele ir prastais keliais. 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų