Naujasis „Captur“ siūlo tris naujas kėbulo spalvas: „Atacama Orange“ oranžinę, „Ocean Blue“ mėlyną ir „Initiale Paris“ versijai skirtą „Améthyste Black“ juodą. Taip pat stogo spalvų pasirinkimui pasiūlyta nauja „Platine Grey“ pilka spalva. Dabar naujojo „Captur“ išvaizdą pagal savo asmeninius norus derinantys pirkėjai gali rinktis daugiau nei iš 30 galimų derinių.
Naujasis „Captur“ taip pat siūlo šešis, skirtingų atspalvių, salono apdailos derinių paketus: kreminė „Ivory“, mėlyna „Ocean Blue“, rusva „Caramel“, raudona, pilka „Satin Chrome“ ir žalsva „Patina Chrome“. Juos papildo penki spalvotų akcentų durelių apačioje ir ant vairo rato paketai („Ivory“, „Ocean Blue“, ruda „Cappuccino“, raudona ir „Atacama Orange“).
Naujajame „Captur“ įkūnijamas prancūziškas „Renault“ dizainas, kurį (priklausomai nuo versijos) perteikia „Full-LED“ tipo, „Pure Vision“ priekiniai žibintai. Ši kitų eismo dalyvių akinimą sumažinanti technologija prisideda tiek prie automobilio modernios išvaizdos kūrimo, tiek prie saugumo užtikrinimo.
„Captur“ stilius vienu žingsniu priartėjo prie savo didesniojo „brolio“ – „Kadjar“. Radiatoriaus grotelės buvo modifikuotos, jas papildant chromo juostele ir taip suteikiant daugiau panašumo su kitais „Renault“ markės miesto visureigiais. Tiek priekinis, tiek užpakalinis buferiai demonstruoja naujas dugno apsaugas.
Pirmuosiuose trijuose įrangos lygiuose siūlomi keturi ratlankių tipai: du 16 colių modeliai („Extreme“ ir „Adventure“) bei du 17 colių modeliai („Emotion“ ir „Explore“).
Pradedant nuo trečiojo įrangos lygio, „Captur“ gali būti siūlomas su stikliniu stogu.
Aukštesnio lygio versijose sutinkamos naujo dizaino sėdynės yra patogesnės ir suteikia geresnį šoninį palaikymą.
Net baziniame įrangos lygyje naujasis „Captur“ leidžia naudotis mobiliosiomis ryšio technologijomis, pasitelkiant naują „R&Go®“ versiją. Ši paprasta, išmani „Renault“ sistema naudotojo išmanųjį telefoną paverčia į interneto ryšį turintį planšetinį kompiuterį, kuris įrengtas automobilio prietaisų skydelyje. Ši sistema vartotojui leidžia naudotis naudingiausiomis automobilio funkcijomis, įskaitant navigaciją, telefoną, multimediją, taip pat peržiūrėti automobilio duomenis.
Vidutinio lygio versijose įrengta „Media Nav Evolution“ sistema. Ji leidžia naudotis navigacijos sistema su eismo informacija, „Bluetooth“ telefono ryšiu, garso įrašų iš naudotojo išmaniojo telefono transliavimu ir netgi galinio vaizdo kamera bei „Driving Eco2“ funkcija, suteikiančia galimybę optimizuoti važiavimo režimą bei sumažinti degalų sąnaudas.
„Renault R-LINK Evolution“ naujajame „Captur“ apima navigacijos sistemą su realiu laiku gaunamais eismo pranešimais, 3G ryšiu, „Bluetooth“, medijos atkūrimu (nuotraukos, vaizdo įrašai) ir plačiu, „Renault R-LINK Store“ parduotuvėje siūlomu, programų asortimentu. Taip pat, priklausomai nuo versijos, sistema leidžia valdyti automobilio pagalbines vairavimo sistemas.
Pirmą kartą „Captur“ įrengiama BSW („Blind Spot Warning“ – aklosios zonos stebėjimo) sistema, kuri siūloma nuo trečiojo įrangos lygio. Keturi jutikliai veikia kartu, aptikdami aklosiose vairuotojo regos lauko zonose esančias transporto priemones, įskaitant motociklus ir dviračius. Jei aptikta transporto priemonė aklojoje zonoje užtrunka ilgiau nei sekundę, šoniniame veidrodėlyje kaipmat užsidega perspėjanti lemputė. Ši sistema veikia, važiuojant nuo 30 iki 140 km/h greičiu.
Kartu su galinio atstumo jutikliais ir priklausomai nuo versijos, naujajame „Captur“ gali būti įrengti priekiniai atstumo jutikliai ir galinio vaizdo kamera.
Kita aukštesnio lygio versijose siūloma naujiena yra automatinio automobilio pastatymo funkcija „Easy Park Assist“. Vairuotojas pradžioje nurodo, kokio tipo stovėjimo vietos (statant lygiagrečiai, statmenai ar įstrižai) jis ieško. Važiuodamas mažesniu, nei 30 km/h greičiu, automobilis matuoja visas galimas vietas. Suradusi tinkamą vietą, sistema apskaičiuoja reikiamą trajektoriją ir perima automobilio vairavimą, vairuotojui palikdama valdyti tik automobilio pedalus bei perjungti pavaras.