Reaguodama į rinkos analitikų prognozes, kad iki 2020 m. SUV segmento pardavimai Europoje padidės ir sudarys 27 proc. visų automobilių pardavimų, „Ford“ stiprina visureigių liniją. Pernai Europos rinkai buvo pristatytas atnaujintas „EcoSport”, o šiemet – atnaujinta „Kuga” ir naujasis „Edge“.
„Kuga“ debiutavo ką tik praūžusiame pasauliniame mobiliųjų technologijų kongrese Barselonoje (Ispanija). Čia buvo pristatytos šviežiausios „Ford“ technologijų naujovės – naujausia statymo technologija, patobulinta susidūrimų išvengimo sistema „Active City Stop“, į aplinką reaguojanti ir vairuotojui matomumą optimizuojanti priekinio apšvietimo sistema, berankis bagažinės atidarymas bei visų varančių ratų sistema.
„Atnaujintas „Ford Kuga“ gerbėjams siūlo naujų funkcijų ir technologijų, padėsiančių vairuotojui jaustis patogiai ir saugiai", – sakė „Ford of Europe“ produktų plėtros vadovas Joe Bakaj. „Sudėtingi dizaino pokyčiai suteikė automobiliui naujumo ir modernumo, o balsu valdoma komunikacijos sistema SYNC 3 įgalina vairuotoją neatitraukinat rankų nuo vairo valdyti automobilio išmaniuosius prietaisus."
„Ford“ visureigių pardavimai dvidešimtyje Europos šalių (didžiausiose „Ford“ Europos rinkose) 2015-aisiais metais (palyginus su 2014 m.) išaugo iki rekordinės 19 proc. dalies – parduota 102 tūkstančiai automobilių.
„Europos rinkai siūlome kaip tik tai, ko reikia vartotojui – visureigių liniją, pasižyminčią stilingu dizainu, dinamika bei sudėtingomis, tačiau paprastai valdomomis technologijomis", – sakė produktų plėtros vadovas Joe Bakaj. „Visureigių paklausa šiuo metu yra stipresnė nei bet kada, todėl „Ford" plečia savo asortimentą siūlydama viską – nuo itin praktiškų iki miesto gyvenimo ritmą atitinkančių sportiškų modelių."
Balsu valdoma komunikacijos sistema SYNC 3
„Kuga“ įmontuota naujos kartos balsu valdoma komunikacijos sistema SYNC3, leis vairuotojui valdyti automobilio navigacijos, pramogų, aplinkos temperatūros palaikymo sistemas ir išmaniuosius įrenginius beveik neprisiliečiant prie SYNC3 valdymo įrankių. Naujos kartos SYNC supranta kur kas daugiau komandų balsu, yra kur kas greitesnė ir veikia patogesnėje aplinkoje.
Paspaudus komandos mygtuką ir ištarus „Man reikia kavos“, „Man reikia degalų“ ar „Man reikia stovėjimo aikštelės“, sistema pati suranda artimiausius objektus ir pasiūlo greičiausia maršrutą.
Nuo 2013 metų rinkoje esančioje SYNC terpėje jau veikia geras tuzinas įvairios paskirties programėlių. Kartu su nauja sistemos karta pasirodo ir pirmosios tokio tipo programėlės kaip „MyBoxMan“, „HearMeOut”, „AccuWeather”, „Cadena Ser”, „Los 40 Principales”.
„Ford“ taip pat patobulino ir Lietuvoje veikiančią pagalbos kelyje sistemą „Emergency Assistant“, kuri, suveikus oro pagalvių mechanizmui, per vairuotojo mobilųjį telefoną susisiekia su Bendruoju pagalbos centru ir persiunčia tikslias automobilio koordinates.
Sudėtingos technologijos paprastesniam parkavimui
Ultragarso jutiklių pagalba vairuotojas automobilį priparkuos lygiagrečiai ir tiksliai tarp kitų automobilių, reiks tik paspausti specialų mygtuką ir valdyti stabdžių bei akceleratoriaus pedalus. Papildomi jutikliai padės ne tik pastatyti automobilį, bet ir pajudėti iš vietos: trijų skirtingų signalų pagalba sistema įspės vairuotoją apie netoliese esantį ar ką tik pasirodžiusį objektą.
Kita naujiena – patobulinta „Active City Stop“ versija. Tai susidūrimo išvengimo sistema, veikianti važiuojant iki 50 km/val. greičiu (prieš tai veikė važiuojant iki 30 km/val.). „Active City Stop“ sistema specialių jutiklių, įmontuotų automobilio priekyje, pagalba kelyje ieško objektų ir stabdo automobilį, jeigu transporto priemonė prie objekto artėja per greitai. Vairuotojui ir toliau nereaguojant, sistema sumažina variklio sukimo momentą ir automatiškai įjungia stabdžius, kad būtų sumažintas susidūrimo poveikis arba jo būtų išvengta.
„MyKey“ technologija neįgudusiems vairuotojams suteiks galimybę užrakinti įeinančius telefono skambučius, apriboti maksimalų greitį, išvengti vairuotojo pagalbos ir saugos funkcijų deaktyvavimo, sumažinti garso sistemą ar ją išjungti, jei, tarkime, keleiviai nenaudoja saugos diržų.
Stilingasis „Kuga”
Pirkėjai galės įsigyti 17, 18 ar 19 colių lengvojo lydinio ratlankius. Pasiūlytos ir dvi naujos kėbulo spalvos – pilkoji „Guard Grey“ ir vario „Copper Pulse“.
Modelyje daug naujų, komfortą užtikrinančių savybių: šildomas vairas, elektroninis stovėjimo stabdis, supaprastinti vairo kontrolės bei oro kondicionavimo nustatymai, durų užrakto indikatorius, berankis bagažinės atidarymas, palengvinantis apsipirkimą tėvams su mažais vaikais, automatiškai pasislepiantis galinio buferio kablys.
Taupūs varikliai
Atnaujintas „Kuga“ aprūpintas nauju 120 AG 1,5 litro darbinio tūrio TDCi dyzeliniu varikliu. Variklis 5 proc. ekonomiškesnis nei jo tokios pat galios 2 litrų darbinio tūrio pirmtakas ir sunaudoja 4,4 l degalų šimtui kilometrų, CO2 emisija sudaro 115 g/km.
Bus siūlomos ir dvi 2,0 litro TDCi dyzelinio variklio versijos: viena 150 AG, 4,7 l/100 km kuro sąnaudomis ir 122 g/km CO2, o kita versija – 180 AG, naudojanti 5,2 l kuro 100 km su 135 g/km CO2 emisija.
Taip pat – 1,5 litro „EcoBoost" benzininiai varikliai: 120 AG ir 150 AG, priekinių ratų pavara, 6,2 l kuro sąnaudomis šimtui kilometrų ir 143 g / km CO2 bei 182 AG su 7,4 l/100 km ir 171 g/km CO2.
Didesnis saugumas
Naujausios „Ford“ technologijos tarnauja maksimaliam keleivių ir kitų eismo dalyvių saugumui. Automobilio kėbulo, variklio dangčio, bagažinės durų konstrukcijos yra patobulintos taip, kad kuo mažiau sužalotų pėsčiuosius nelaimingo atsitikimo metu.
Prisitaikančio priekinio apšvietimo sistema „Adaptive Front Lighting System” yra naujovė, ankstesnėse automobilio versijose šios sistemos nebuvo. Ji reaguoja į aplinkos apšvietimą ir automatiškai koreguoja žibintų šviesos spindulio kampą, pagerindama vairuotojui matomumą.
Kita naujovė – išmani visų varančiųjų ratų sistema „Intelligent All Wheel Drive” per mažiau nei 20 milisekundžių (20 kartų greičiau nei tai trunka sumirksėti) sureguliuoja kiekvieno rato sukimo momentą, optimizuoja valdymą ir padangų sukibimą su kelio danga.
Lenkimo kreivės kontrolė „Vectoring Control“ užtikrina ratų sukibimą su kelio paviršiumi ir stabilumą posūkiuose, jei vairuotojas lenktų nesilaikydamas saugaus greičio.
Prekyba šiuo modeliu prasidės 2017 m. pavasarį.