Atnaujintas „Volkswagen Amarok V6“ pakėlė pikapų prabangos kartelę

Jeigu kas nors jums užrištų akis, pakeltų ir įneštų į naujojo „Volkswagen Amarok“ vidų, vargiai suprastumėte, kad sėdite darbinėms reikmėms skirtoje transporto priemonėje. Tai išduotų nebent aplinkos matymas ir supratimas, kad sėdite aukštai, arba priekinio lango kampe užklijuota kelių vinjetė.
Atnaujintas „Volkswagen Amarok V6“
Atnaujintas „Volkswagen Amarok V6“ / Dainiaus Cuberos / 15min nuotr.

Pliusai ir minusai

Kaip ir daugelį atnaujintų modelių, taip ir šį lydi išorės pasikeitimai, tačiau svarbiausias čia – naujas V6 dyzelinis variklis. Kaip teigia „Volkswagen“ inžinieriai (tai patikrinti tikrai nėra sunku), naujasis „Amarok“ su V6 varikliu yra geriausius skaičius išvystantis pikapas savo klasėje.

V6 agregatas klientams nuo šiol siūlomas dviejų galingumų. Pats galingiausias – 224 arklio galių, o šiek tiek silpnesnis – 204 arklio galių. Abu šie varikliai „Amarok“ paverčia tikru žvėrimi. Galingesnis variklis suteikia malonumą įsibėgėti iki 100 km/val vos per 8 sekundes.

Dainiaus Cuberos / 15min nuotr./Atnaujintas „Volkswagen Amarok V6“
Dainiaus Cuberos / 15min nuotr./Atnaujintas „Volkswagen Amarok V6“

Galingesnis variklis gali būti suporuotas su 8 laipsnių automatine hidrauline pavarų dėže. Ši dėžė pavaras perjungia itin sklandžiai, nekuria jokios turbinos duobės - visai kaip dviejų sankabų DSG.

Beje, naujasis V6 variklis pagamintas pagal naujausius EURO 6 taršos reikalavimus. Tai reiškia ne tik mažesnį išmetamų teršalų kiekį, tačiau ir tai, kad automobilį turėsite maitinti „AdBlue“ skysčiu.

Mūsų bandytas modelis buvo su galingiausiu varikliu. Nors variklis ir galingas, tačiau važiuojant normaliu režimu yra ganėtinai tylus. Žinoma, startuojant iš vietos agresyviai, susidaro įspūdis, kad sėdime už sunkvežimio vairo – variklis pradeda tiesiogine to žodžio prasme žviegti.

Sukimo momentas taip pat nepaliks abejingų ir tai įvertins galios norintys klientai. V6 generuoja stulbinamai daug, net 550 niutonmetrų sukimo momento, kurio, atrodo, užtektų net kelmą iš po žemių išrauti.

„Highline“ komplektacijos lygio automobilio vidus visiškai nepanašus į darbinį arklį. Į „Amarok“ saloną, kuris panašus į prabangaus viešbučio interjerą, tikrai nesinorėtų lipti su mėšlinais auliniais. Čia, kaip ir kituose „Volkswagen“ modeliuose, matytos „Ergocomfort“ sėdynės, valdomos elektra, multimedijos ekranas, garso sistema ir panašūs žaislai, nė kiek neprimenantys darbui skirto automobilio.

Apskritai susidaro įspūdis, kad „Volkswagen“ nekūrė pikapo, skirto darbui. Kodėl taip atrodo? Visų pirma, toks, koks buvo anksčiau, toks ir dabar – žemas. „Amarok“ niekad nepasižymėjo didele prošvaisa. Atnaujintame modelyje ji siekia apie 192 mm. Tai – bene mažiausias skaičius klasėje.

Dainiaus Cuberos / 15min nuotr./Atnaujintas „Volkswagen Amarok V6“
Dainiaus Cuberos / 15min nuotr./Atnaujintas „Volkswagen Amarok V6“

Dar viena priežastis, kodėl „Amarok“ neatrodo kurtas darbininkams – nėra dvivietės kabinos pasirinkimo. Paskutinė priežastis – kaina. Net ir bazinės komplektacijos „Amarok“ kainuoja pasiutusiai daug – per 31 tūkstantį eurų. Ar kas nors pirks pikapą, kuriuo važiuos į darbus už tokią sumą? Ko gero, ne.

Net ir pigiausi „Amarok“ turi šildomus veidrodėlius, elektrinius langų pakėlėjus, multimedijos, pastovaus greičio palaikymo sistemas, dviejų zonų kondicionierių ir dar daug įvairiausių žaislų.

Žinoma, komplektacijos gausa ir prabangos elementai niekad netrukdo. Vienintelis nuviliantis dalykas, kad už visą tai reikia daug mokėti, o pigaus varianto ir nėra. Juk miške dirbantiems vyrams nereikia 30 tūkstančių eurų kainuojančio „Amarok“ su anksčiau išvardyta įranga. Tačiau akivaizdu, kad tai nėra „Amarok“ tikslinė auditorija.

Pakaba

Turbūt iki visiškos laimės trūksta tik tinkamos pakabos. Kai pasirodė pirmoji informacija apie atnaujintą „Amarok“, kiek nustebino tai, kad gale vėl bus montuojamos lingės.

Net ir aukščiausios komplektacijos „Amarok“ neturi nieko geriau nei lingės. Beje, jos pasirodė kiek prastesnės už „Toyota Hilux“ linges. Žinoma, pikapui „Nissan Navara“, turinčiam daugiasvirtę pakabą, nusileidžia tiek „Amarok“, tiek „Hilux“.

Linginės pakabos minusai jaučiami visur – važiuojant ant lygaus kelio jaučiasi drebėjimas; ant žvyrkelio – juntami užpakalinės pakabos svyravimai; bekelėje – itin didelis siūbavimas, galintis susargdinti jūrlige.

Jeigu „Amarok“ sukurtas didelio automobilio ir komforto ieškantiems pirkėjams, kodėl nuspręsta montuoti linges, o ne daugiasvirtę pakabą? Su pastarąja pakaba važiavimo komfortas yra itin didelis, net neverta ginčytis.

„Amarok“ neabejotinai yra klasės lyderis, kalbant apie prabangos lygį. Visgi pagrindiniai ir turbūt vieninteliai pikapo minusai – didelė kaina ir lingių pakaba.

Bandyto modelio techniniai duomenys:

Variklis, cm3 2967
Variklio galia, AG 224
Maksimalus greitis, km/val 191
Pagreitėjimas 0–100 km/val, s 8
Degalų bako talpa, l 80
AdBlue bako talpa, l 13
Ilgis, plotis, aukštis, mm 5254, 1954, 1834
Prošvaisa, mm 192
Sukimo momentas, nM 550
Priekiniai stabdžiai Ventiliuojami diskiniai
Užpakaliniai stabdžiai Diskiniai
Degalų sąnaudos mieste, užmiestyje, vidutinės, l/100km 8.6, 7,3, 7,8
Išmetamų teršalų kiekis, g CO2/km 203
Bazinio automobilio kaina, Eur 31615
Bandyto modelio kaina, Eur 38393

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis