„Per pastaruosius metus patobulėjo ne tik automobiliai, bet ir mūsų atliekami testai – tai ir lėmė tokį prastą rezultatą“, – teigia „Euro NCAP“ generalinis sekretorius Dr. Michielis van Ratingenas.
Naujieji „Aygo“, C1 bei 107 bazinėje įrangoje neturi šoninių oro pagalvių, elektroninės stabilumo sistemos. „Toyota“ koncernas pažadėjo, kad 2013-aisiais jie šiuose automobiliuose įrengs šonines bei užuolaidinės oro pagalves, elektroninę stabilumo kontrolę, apie neprisegtą keleivio diržą primenančią funkciją bei „ISOFIX“ standartus atitinkančius vaikų sėdynių tvirtinimus ant galinės sėdynės.
PSA („Peugeot-Citroen“) taip pat pažadėjo analogiška įranga aprūpinti ir savo modelius.
„Citroen C1“, „Peugeot 107“ bei „Toyota Aygo“ pelnė 3 žvaigždučių įvertinimą: suaugusiųjų saugumas įvertintas 68 procentais, vaikų – 73 procentais, pėsčiųjų – 53 proc., o saugumo įranga – 71 proc.