Pradėkime nuo labai paprastos gyvenimo tiesos – daugeliui žmonių nerūpi, kiek kainavo jūsų automobilis. Dėmesį labiau traukia prabangesni, bet nebūtinai brangesni automobiliai. Pavyzdžiui, naujas „Suzuki“ kainuoja brangiau nei senas BMW, bet daugiau dėmesio sulauks pastarasis. Tiksliau sakant, jei norite pasipuikuoti, geriau jau įsigykite seną BMW ir pasirūpinkite jo išvaizda – ratais, kėbulo blizgesiu, salono švara.
Tuo įsitikinę mokslininkai pakvietė 233 savanores įvertinti porai vyrų. Vienas už 20 tūkst. dolerių įsigijo naują automobilį, kuris yra patikimas ir turi visus naujos mašinos privalumus. Kitas už savo automobilį sumokėjo tik 15 tūkst. dolerių, o likusią sumą išleido puošnesniems ratams.
Tyrimo savanorėmis tapusios moterys turėjo įvertinti, kuris iš šių vyrų yra tinkamesnis santykiams.
Moterys pabrėžė, kad puošnius ratus įsigijęs vyras yra tinkamesnis trumpesniems santykiams – su juo labiau norėtųsi leistis į vienos nakties nuotykį. Tačiau naują automobilį įsigijęs vyras yra tinkamesnis vedyboms – jis į viską žiūri racionaliau ir yra patikimesnis. Panašūs rezultatai pastebėti analizuojant ir aprangą, juvelyrinius dirbinius ir kitus gyvenimo būdo aspektus.