Atsakė į amžiną klausimą, ar prabangus automobilis turi reikšmės vyro ir moters santykiams

Mičigano (JAV) universiteto mokslininkai nusprendė atsakyti į amžiną klausimą: ar turtingas vyras gali suvilioti kiekvieną moterį. Vykdydami tyrimą jie pasitelkė šimtus savanorių ir du automobilius: vieną naują, kitą – senesnį, bet išvaizdesnį.
Modifikuotų automobilių gamintojai parodė, kur gali išlaidauti norintys išsiskirti iš minios
Prabangūs automobiliai. Asociatyvi nuotr. / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.

Pradėkime nuo labai paprastos gyvenimo tiesos – daugeliui žmonių nerūpi, kiek kainavo jūsų automobilis. Dėmesį labiau traukia prabangesni, bet nebūtinai brangesni automobiliai. Pavyzdžiui, naujas „Suzuki“ kainuoja brangiau nei senas BMW, bet daugiau dėmesio sulauks pastarasis. Tiksliau sakant, jei norite pasipuikuoti, geriau jau įsigykite seną BMW ir pasirūpinkite jo išvaizda – ratais, kėbulo blizgesiu, salono švara.

Tuo įsitikinę mokslininkai pakvietė 233 savanores įvertinti porai vyrų. Vienas už 20 tūkst. dolerių įsigijo naują automobilį, kuris yra patikimas ir turi visus naujos mašinos privalumus. Kitas už savo automobilį sumokėjo tik 15 tūkst. dolerių, o likusią sumą išleido puošnesniems ratams.

Tyrimo savanorėmis tapusios moterys turėjo įvertinti, kuris iš šių vyrų yra tinkamesnis santykiams.

Moterys pabrėžė, kad puošnius ratus įsigijęs vyras yra tinkamesnis trumpesniems santykiams – su juo labiau norėtųsi leistis į vienos nakties nuotykį. Tačiau naują automobilį įsigijęs vyras yra tinkamesnis vedyboms – jis į viską žiūri racionaliau ir yra patikimesnis. Panašūs rezultatai pastebėti analizuojant ir aprangą, juvelyrinius dirbinius ir kitus gyvenimo būdo aspektus.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos