Nors oficialiai gamintojas nepranešė atšaukiantis visų „Polestar 2“ elektromobilių, panašu, kad būtent taip ir nutiks.
Laimei, dėl gedimo neužfiksuotas nė vienas autoįvykis. „Polestar“ spaudos atstovas Brent Ellis patvirtino, kad stabdžiai, vairo mechanizmas ir kitos sistemos vis dar veikia po to, kai automobilis nustoja važiavęs, ir tai tikriausiai paaiškina, kodėl nebuvo įvykę avarijų. Vis dėlto, programinės įrangos gedimas laikomas „labai svarbiu saugai“, o tai paaiškina, kodėl reikės atšaukti visus „Polestar 2“ automobilius.
„Polestar 2“ savininkas iš Norvegijos teigė nuvažiavęs vos 400 km nauju automobiliu, kai šis sugedo važiuojant. Vairuotojo iš Belgijos teigimu, „Polestar 2“ automobiliu pavyko pasinaudoti vos 7 dienas ir per jas nuvažiuoti 998 km. Pasak vairuotojo, automobilis remontuojamas nuo rugsėjo 15 d., o „Polestar Space Manager“ teigia probemą esant saugos įtaise, jungiantį aukštos įtampos ir galinį variklį. Galinė pavara yra išmontuota ir šios dalies servisas lauktų 41 savaitę.
Tad lieka neaišku, ar dėl gedimo kalta programinė ar techninė automobilio įranga. Gamintojas tyli, o „Polestar 2“ savininkai niršta dėl nežinomybės.