„Turime tikrą, į vairuotoją orientuotą, „Jaguar I-Pace“, kurio savininkams degalinės – praeitis. Be to, nepaisant neįprastos jėgainės, tai tiesiog galingas padidinto pravažumo visureigis, kurio visi laukėme“, – sako „Jaguar“ transporto priemonių linijos direktorius Ianas Hobanas.
„I-Pace“ turi 90 kWh ličio jonų akumuliatorių, viena įkrova įveikia iki 480 km. Iki 80 procentų baterija, naudojant greitą krovimą, įsikrauna per 40 minučių. Kraunat bateriją namų sąlygomis ir naudojant kintamą srovę (AC, 7 kW), iki 80 proc. baterija įsikraus per dešimt valandų. Įkrovus 15 minučių, galima nuvažiuoti iki 100 km.
Du „Jaguar“ elektriniai varikliai yra įmontuoti ant abiejų automobilio ašių ir varo visus keturis ratus. Kartu jie generuoja 400 AG ir 696 Nm sukimo momentą. Visa tai elektromobiliui leidžia pagreitėti 100 km/val. per 4,8 sekundės.
Baterijų svoris tarp ašių pasiskirstytas santykiu 50:50, o jų montavimo padėtis „nuleido“ svorio centrą žemyn. Pažangi dviguba priekinė ir galinė „Integral Link“ ašys su pneumatine pakaba ir konfigūruojama „Adaptive Dynamics“ sistema užtikrina greitą valdymą ir išskirtinį važiavimo komfortą.
Elegantiškas, kupė kėbulo tipo „I-Pace“ siluetas, trumpas variklio dangtis, aerodinamiškas stogo dizainas ir išlenktas galinis langas yra įkvėpti superautomobilio „Jaguar C-X75“ išvaizdos.
Salone, kaip ir priklauso tikram „Jaguar“, išskirtinis dėmesys detalėms, į keleivius orientuotas erdvės išdėstymas, aukščiausios kokybės medžiagos, įskaitant prabangų „Kvadrat“ tekstilės interjero variantą.
Automobilyje atsirado 10,5 litrų talpos daiktų saugojimo skyrius salono centre, papildomai vietos atrasta po sėdynėmis. Bagažinės talpa yra 656 litrų, o nulenkus galinę sėdynę – 1453 litrai.
Nauja elektromobilio navigacijos sistema įvertina nustatyto maršruto topografiją, apibendrina ankstesnių kelionių įžvalgas, vairavimo stilių ir apskaičiuoja baterijos įkrovimo būseną, vairuotojui užtikrindama maksimalų pasitikėjimą automobilio galimybėmis.
Išmanioji sistema, naudodama „Smart Settings“ technologiją, paremtą dirbtinio intelekto algoritmais, identifikuoja individualius vairuotojo pageidavimus ir atitinkamai pritaiko „I-Pace“ vairavimo galimybes.
„I-Pace“ taip pat turi įdiegtą „Amazon Alexa Skill“ sistemą, leidžiančią sužinoti, ar automobilis užrakintas, įkrautas, kuriam laikui užteks baterijoje esančios energijos.
„I-Pace“ pirkėjams elektrinis „Jaguar“ suteiks galimybę nuo namų elektros tinklo kelionei paruošti ne tik akumuliatorių, bet, esant šaltam orui, sušildyti automobilio saloną, o už lango kepinant vasaros saulei – jį atvėsinti. Tiek automobilio krovimą, tiek jo pasiruošimą kelionei bus galima valdyti naudojant specialią mobiliąją programėlę arba per automobilio valdymo sistemą. „Jaguar“ patikino, kad tai bus taip paprasta, kaip nustatyti žadintuvą.
„Jaguar I-Pace“ į Lietuvą turėtų atvykti vasaros pabaigoje. Jo kaina Lietuvoje prasideda nuo 80 700 eurų.