Nuo 1999 metų šį konkursą rengia specializuotas tarptautinis žurnalas „Engine Technology International”. Šiais metais vertinimo komisiją sudarė 65 įtakingi automobilių temomis rašantys žurnalistai iš įvairių pasaulio šalių.
Tai jau septintoji „Audi“ variklių kūrėjų pergalė šioje kategorijoje iš eilės. Ankstesniais metais šios kategorijos laureatais buvo renkami šio variklio pirmtakai. Iš viso tai jau 12- oji „Audi“ variklių pergalė per visą šio konkurso istoriją.
Komentuodamas pasibaigusio konkurso rezultatus, „Audi“ bendrovės vyr. inžinierius prof. dr. Stefanas Knirschas priminė, jog „Audi“ turi didžiulę 5 cilindrų variklių kūrimo patirtį. Į padidinto galingumo „Audi“ modifikacijas jie pradėti montuoti devintajame praėjusio amžiaus dešimtmetyje.
Šiuo metu naujasis variklis montuojamas į du automobilius: galingą „Premium“ segmento kompaktinį penkiadurį „RS 3 Sportback“ ir taip pat padidintos galios, tik jau SUV klasės atstovą RS Q3.
Netrukus į gatves išriedės „Audi“ TT RS su kupė arba rodsterio kėbulu. Atskirai verta paminėti RS Q3 performance variklį. Tai 20-čia kW (27 AG) galingesnė 2.5 TFSI modifikacija su pakeistos konstrukcijos radiatoriumi ir patobulintu degalų siurbliu, išvystanti iki 465 Nm sukimo momentą, kai tuo tarpu ankstesniojo 2.5 TFSI sukimo momentas siekia iki 450 Nm.
Su šiuo varikliu RS Q3 performance nuo iki 100 km/val. įsibėgėja per 4,4 sek. (0,4 sek. greičiau, nei įprastas RS Q3) ir gali skrieti 270 km/val. maksimaliu greičiu.