Po variklio dangčiu – naujausios kartos, tačiau šiemet jau ne vieną specializuotą apdovanojimą ir aukštus variklių žinovų įvertinimus pelnęs 2.5 TFSI benzininis variklis. Pagal NEDC metodiką išmatuotos vidutinės degalų sąnaudos – 8,1 litro benzino 100 km kelio, CO2 tarša – 189 gramai 1 kilometrui kelio.
Variklio judesį valdo padidinto perjungimo greičio 7 laipsnių „S tronic“ pavarų dėžė, o jį ratams paskirsto quattro nuolatinė visų ratų pavara.
Sportiško vairavimo mėgėjus tikrai pradžiugins traukos vektoriaus valdymo sistema, priklausomai nuo nustatymų teikianti arba precizišką stabilumą posūkiuose, arba azartiškų lenktynininkų pamėgtą subtilų, tačiau saugiai valdomą šonaslydį.
Lyginant su įprastu „Audi A3 sportback“, galingojo RS 3 važiuoklė pažeminta 2,5 mm. Ir tai ne vienintelis skirtumas, glūdintis apatinėje automobilio dalyje. Pati važiuoklė sportiškai suderinta, priekinių ratų pakreipimą posūkiui užtikrina progresinis vairo stiprintuvas. Yra galimybė užsakyti važiuoklės standumą reguliuojančius adaptyvinius amortizatorius, kurie važiuoklės standumą reguliuoja arba automatiškai, priklausomai nuo kelio dangos ir eismo sąlygų arba pasirinkus vieną iš keleto galimų nustatymų variantų.
Taip pat galima užsakyti įspūdingus 19 colių ratlankius, pro kurių stipinus matyti šiurkščios sportiškos išvaizdos anglies pluošto stabdžių diskai.