Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

„Audi e-tron“ gamintojai nuliūdino: elektrinio SUV nebus tiek daug, kiek planuota

Iš Belgijos atskriejo liūdna žinia. Šioje šalyje yra gaminami elektriniai „Audi e-tron“ SUV automobiliai ir panašu, jog „Audi“ kompanija susidūrė su netikėta kliūtimi.
„Audi e-tron“ pristatymas Vilniuje
„Audi e-tron“ pristatymas Vilniuje / Luko Balandžio / 15min nuotr.
Temos: 2 Elektromobilis Audi

„L’Echo“ teigia, kad gavo „Audi“ kompanijos vidaus ataskaitos kopija, kurioje nurodyta, jog Vokietijos automobilių gamintojas iš pradžių planavo 2019-aisiais metais iš viso pagaminti 55 830 vienetų „Audi e-tron“.

Dabar planai pasikeitė ir „Audi“ sumažino savo tikslus iki 45 242 vienetų „Audi e-tron“. Tai kas nutiko?

Teigiama, jog pagrindinis kaltininkas yra „LG“ kompanija, kuri gamina ir tiekia baterijas „Audi e-tron“. Panašu, jog „LG“ nesugeba patenkinti „Audi e-tron“ gamybos apimčių.

Visgi dokumentuose užsimenama, kad elektromobilio gamybos apimtys gali būti peržiūrėtos, atsižvelgiant ir į „Audi e-tron“ paklausą.

Vienas iš „Audi e-tron“ gamyklos atstovų „L’Echo“ patvirtino, jog „yra problemų su LG, kurie mums tiekia baterijas“.

Dokumentuose teigiama, kad dabartiniai gamybos pajėgumai yra geri ir viskas šiuo metu vyksta gana sklandžiai.

Dabar šioje gamykloje per vieną dieną yra pagaminama po 160 vienetų „Audi e-tron“ ir „Audi“ planuoja iki šių metų rugsėjo šį rodiklį padidinti iki 293 „Audi e-tron“ vienetų per dieną.

Įdomus momentas, jog šios gamyklos darbuotojai šiuo metu dirba po 6 valandas per dieną, tačiau „Audi“ jau planuoja grįžti prie 8 valandų per dieną režimo. Tačiau tada žmonės dirbs po 4 dienas per savaitę.

Dokumentuose taip pat nurodoma, jog baterijų trūkumas lėtina ir „e-tron Sportback“ versijos pasirodymą, kurio gamyba buvo numatyta dar šiais metais. Tačiau „L’Echo“ tvirtina, jog dabar šie planai atidėti iki kitų metų.

Šiuo metu elektrinį „Audi e-tron“ SUV jau galima įsigyti Europos rinkoje, o kitą mėnesį šis elektromobilis turėtų pasiekti ir JAV rinką.

Vertinant objektyviai, 45 000 elektromobilių pirmaisiais gamybos metais skamba netgi labai gerai. Tačiau baisiausias dalykas, kad baterijų elementų gamybos ir tiekimo sutrikimai riboja elektrinių transporto priemonių gamybą. Ir tai galioja visiems gamintojams.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos