„Jau pernai vykusiuose „Audi e-tron extreme“ renginiuose įrodėme kokios neribotos yra elektrinio visureigio galimybės. Nuo „Pikes Peak“ kalnų trasos iki druskos lygumų Namibijoje ir aukštos įtampos elektros platformos Berlyne bandymų – „Audi e-tron“ įveikė pačius didžiausius iššūkius, – sako Peteris Oberndorferis, produktų ir technologijų komunikacijos vadovas. – O sensacingu pakilimu į „Mausefalle“ įkalnę mes dar labiau išplėtėme galimybių ribas ir pademonstravome koks yra „quattro“ technologijos potencialas elektriniame automobilyje“.
85 proc. nuolydžio „Mausefalle“ yra stačiausia garsiosios „Streif“ greitojo nusileidimo trasos atkarpa Kicbiuhelio kalnų slidinėjimo kurorte.
Įveikti šią įkalnę demonstraciniame „Audi e-tron“ modelyje buvo sumontuota ypatinga „quattro“ pavara su dviem elektros varikliais galinėje ašyje ir vienu priekinėje. Iš viso bendra sistemos galia siekė 370 kW.
Taip buvo užtikrinama maksimali trauka itin stačioje įkalnėje – pasiekti didesnį sukimo momentą ir reikiamą paskirstymą tarp ašių buvo specialiai perprogramuota programinė įranga. Automobilis turėjo 19 colių skersmens ratlankius ir padangas su specialiai šiam bandymui pagamintais dygliais, kurie užtikrino reikiamą sukibimą su sniegu ir ledu.
„Įvažiavimas į 85 procentų nuolydžio įkalnę iš pradžių atrodo neįmanomas dalykas“, – sako lenktynininkas Mattiasas Ekströmas, kuris vairavo demonstracinį „Audi e-tron“ elektromobilį.
„Bet net ir aš buvau nustebintas kaip šis automobilis įveikė tokią sudėtingą įkalnę,“ – pridūrė Pasaulio ralio-kroso ir dukart DTM serijos čempionas. Jis neabejoja, kad šis važiavimas buvo viena iš įspūdingiausių jo patirčių.
Kad būtų užtikrinamas maksimalus saugumas, demonstraciniame „Audi e-tron“ elektromobilyje buvo sumontuoti saugos lankai ir sportinės sėdynės su šešių taškų saugos diržais. Automobilis taip pat turėjo saugos kilpas, per kurias buvo pravertas saugos lynas be vilkimo įrenginio.