Didžiausias pardavimų augimas spalio mėnesį fiksuotas Azijos ir Ramiojo vandenyno regione, pasireiškęs net 14,4 proc. prieaugiu ir Šiaurės Amerikoje, pradžiuginusioje 9,6 proc. spurtu. Iš „minuso” pagaliau išsikapstė ir Europos rinka, kurioje spalį užfiksuotas 1,3 proc. augimas.
Komentuodamas spalio mėnesio prekybos rezultatus, AUDI AG komercijos direktorius Luca di Meo neslėpė susižavėjimo sėkmingais „Audi A3“ sedano pardavimo startais ir neblėstančia SUV „Audi Q3“ sėkme.
„Puikūs spalio pardavimų rezultatai Didžiojoje Britanijoje, JAV ir Kinijoje – akivaizdžiai demonstruoja mūsų pasirinktos augimo strategijos teisingumą. Spalio mėnesio rezultatams teigiamos įtakos turėjo sėkminga „Audi A3“ sedano pardavimo pradžia”, – sakė L. di Meo.
Daugiausia įtakos „Audi“ sėkmei turėjo A3 sedanas
Spalio mėnesį visame pasaulyje parduota 18800 vnt. „Audi A3“ šeimynos automobilių (+33,2 proc.) ir 12950 vnt. SUV „Audi Q3“ (+49,9 proc.).
Visose Europos rinkose spalio mėnesį iš viso parduota 61800 vnt. naujų „Audi“ automobilių – užfiksuotas bendras 1,3 proc. pardavimų augimas. Tiesa, Vokietijos rinkoje jis išliko neigiama. Čia parduota 22801 automobilis, o jų pardavimai smuktelėjo 2,8 proc.
Pozityvios tendencijos vyravo Rusijoje (3115 vnt., +5,7 proc.), Didžiojoje Britanijoje (10417 vnt., +14,4 proc.), Italijoje (4015 vnt., +2,9 proc.).
JAV nuo metų pradžios parduota 127412 naujų „Audi“ automobilių – net 13,4 proc. daugiau, kaip pernai tuo pat laikotarpiu. Spalio mėn. pardavimai (13001 vnt., +11 proc.). Čia populiariausiais išlieka didieji A6, A7, A8 ir Q7 šeimynų modeliai, kurių gretas netrukus papildys Amerikos žemyno rinkoms skirtas „Audi of America“ filialo gamybos superautomobilio bruožų turintis galingasis „Audi RS 7 Sportback“.
Kinijoje fiksuotas stabilus tiek spalio mėnesio (4117 vnt., +14,5 proc.), tiek dešimties mėnesių (399330 vnt., +19,9 proc.) augimas.
Spalio mėnuo taip pat buvo sėkmingas Indijos (1002 vnt., + 17,9 proc.), Meksikos (903 vnt., 10,7 proc.) ir Pietų Korėjos (1853 vnt., +35,8 proc.) rinkose.