„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

„Audi“ iki 2033 metų nustos gaminti iškastiniu kuru varomus automobilius

Vokietijos automobilių gamybos milžinė „Audi“ antradienį paskelbė, kad iki 2033 metų liausis gaminti mašinas su dyzeliniais ir benzininiais varikliais, visam šiam sektoriui persiorientuojant prie aplinkai palankesnių elektromobilių.
„Audi“
„Audi“ / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.
Temos: 2 Audi Elektromobilis

„Audi“ pasiruošusi atlikti ryžtingą ir stiprų žingsnį į elektros amžių“, – sakome bendrovės generalinio direktoriaus Markuso Duesmanno pareiškime.

Nuo 2026 metų „Audi“ planuoja pradėti leisti tik elektrinius naujus automobilių modelius ir tuo pačiu metus „laipsniškai užbaigs“ automobilių su vidaus degimo varikliais gamybą.

Visgi dėl didelės paklausos Kinijoje „Audi“ partneriai šioje gali toliau gaminti mašinas su vidaus degimo varikliais ir po 2033 metų, pridūrė M.Duesmannas.

Daugelis automobilių gamintojų investuoja didžiules sumas perėjimui prie akumuliatoriuose sukauptą energiją eikvojančių automobilių, laikomų ekologiškesniais. Ši procesą skatina pasaulyje didėjantis susirūpinimas dėl klimato kaitos.

Europoje šį virsmą iš dalies skatina Europos Sąjungoje galiojantys griežtesni taršos apribojimai. Dėmesys šiai sričiai dar labiau padidėjo po 2015 metais kilusio „dyzelgeito“ skandalo, kurio centre atsodūrė „Audi“ valdantis koncernas „Volkswagen“.

M.Duesmannas sakė, kad „Audi“ jau šiemet išleis daugiau elektromobilių negu automobilių su dyzeliniais ar benzininiais varikliais.

Iki 2025 metų bendrovė, kurios simbolis – keturi persipynę žiedai, savo asortimente turės daugiau kaip 20 elektromobilių modelių.

Pasak M.Duesmanno, „Audi“ iki pat gamybos pabaigos tobulins savo vidaus degimo variklius, kad užtikrintų jų didesnį našumą.

„Audi“ paskutinysis vidaus degimo variklis bus geriausias, kokį kada nors esame sukūrę“, – tvirtino jis.

„Volkswagen“ jau anksčiau šiais metais paskelbė spurtuosianti perėjimo prie elektromobilių gamybos procesą ir per ateinančius penkerius metus investuosianti 46 mlrd. eurų, kad įsigalėtų pasaulinėje elektrinių automobilių rinkoje.

Koncernas, valdantis 12 prekinių ženklų, pažadėjo Europoje iki šio dešimtmečio pabaigos pastatyti iki šešių akumuliatorių gamyklų, tikėdamasis sumažinti priklausomybę nuo tiekėjų Azijoje.

Tuo metu elektromobilių pionierė „Tesla“ statosi „gigafabriką“ netoli Berlyno, turintį nuo veiklos pradžios gaminti apie 500 tūkst. transporto priemonių per metus ir vėliau šias apimtis dar labiau padidinti.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs