Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Ferrari“ ir „Audi“ dėkoja „Facebook“ gerbėjams

„Audi“ ir „Ferrari“ gerbėjų ratas „Facebook“ tinklalapyje pasiekė rekordinius skaičius. Ta proga abi kompanijos viena iš kitos nusižiūrėjo tokią pat idėją – sukūrė vaizdo klipus.
„Ferrari 458 Italia“
„Ferrari 458 Italia“ / Kadras iš vaizdo siužeto

„Ferrari“ populiariame socialiniame tinklapyje turi 8 000 000 fanų, o vokiškame „Audi“ „Facebook“ puslapyje užfiksuoti 500 000 gerbėjų. Tik nepagalvokite, kad „Audi“ mėgsta kur kas mažiau žmonių – amerikietiškas šios markės puslapis turi dar 5 milijonus gerbėjų.

Kad ir kaip ten bebūtų, abi kompanijos sukūrė vaizdo klipus, kuriuose užfiksuoti F458 ir R8 modeliai. Įspūdingai manevruodami jie ant kelio „išgraviruoja“ surinktų „Facebook“ gerbėjų skaičių.

Šiuos vaizdo įrašus galite pamatyti ir įvertinti patys.

VIDEO: R8 Drifting - Das Jubiläum

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų