Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Audi“ karščiausias naujienas demonstruoja Las Vegaso CES technologijų parodoje

Šiuo metu Las Vegase (JAV) vykstančioje CES parodoje „Audi“ demonstruoja daugybę automobilių elektronikos naujovių. Net pastarųjų keleto metų šios markės automobiliai turi tokią pažangią elektroniką, kad susiformavo vairuotojų karta, automobilį suvokianti kaip savotišką mobiliosios elektronikos įrenginį.
„Audi“ CES 2015 parodoje
„Audi“ CES 2015 parodoje / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

CES parodoje „Audi“ demonstruoja, kokių elektronikos naujovių galima tikėtis ateityje. Čia ir naujoviški ekranai bei valdikliai, informacinių pramogų galimybės, didesnis junglumas, naujoviški automobilių žibintai, vis pažangesni vairuotojo pagalbininkai ir vis didėjančios autonominio vairavimo pritaikymo galimybės.

Naujuose „Audi TT“ ir Q7 įdiegta valdymo balsu funkcija. Garsiai ištarus kelionės tikslą, navigacijos sistema jį suranda ir parenka optimalų maršrutą. Tarkime, balsu paprašius surasti artimiausią italų restoraną, navigacijos sistema žemėlapyje aptinka ir pasiūlo pasirinkti vieną iš keleto arba daugelio apylinkėje esančių tokio tipo restoranų ir pagal žemėlapį nukreipia vairuotoją tenlink artimiausiu keliu, aplenkiant kamščius, apkrautas sudėtingas sankryžas ir apvažiuojant draudžiamais ženklais apkaišytus kelio ruožus, kas dažnai pasitaiko senamiesčiuose. 

„Reuters“/„Scanpix“ nuotr./„Audi“ CES 2015 parodoje
„Reuters“/„Scanpix“ nuotr./„Audi“ CES 2015 parodoje

Minėtuose automobiliuose sumontuota naujoviška pilnai jutiklinė MMI valdymo sistema, suteikianti galimybę slinkti ir didinti ekraną panašiais pirštų veiksmais, kaip jau tapo įprasta išmaniajame telefone.

„Audi connect“ paslaugų sąrašas greitu laiku pasipildys dideliu kiekiu naujų tinklo paslaugų. Naujajame „Audi Q7“ vairuotojas galės prijungti savo išmanųjį telefoną per „Apple Car Play“ arba „Android Auto“ sąsają prie automobilio informacinės ir pramoginės sistemos. Be to, vairuotojui užtikrinama prieiga prie „Napster“ ir „Aupeo!“ internetinių muzikos portalų. TT modelyje standartiškai įrengtas „Audi virtual cockpit“ virtualus prietaisų skydas, pagal užsakymą prieinamas ir Q7 vairuotojams. Tai visiškai naujoviškas prietaisų skydo sprendimas, pasižymintis naujomis informacijos grafinio atvaizdavimo ir suasmeninimo galimybėmis bei persijungimo tarp 2D ir 3D vaizdo funkcija.

„Reuters“/„Scanpix“ nuotr./„Audi“ CES 2015 parodoje
„Reuters“/„Scanpix“ nuotr./„Audi“ CES 2015 parodoje

Įdomu tai, kad šių metų CES parodoje „Audi“ bendrovė ne tik brėžia ateities gaires, bet ir demonstruoja jau šiuo metu prieinamas pažangias elektronines sistemas ir net daro savotišką retrospektyvą, akivaizdžiai demonstruodama, kokių nuostabių galimybių turi jau dabartinės ar net praeitų kartų elektroninės sistemos, t.y., kiek ateities yra jau šiandien.

Bene ryškiausias to pavyzdys - pernai prieš svarbias lenktynes įvykęs demonstracinis važiavimas, kai Hokenheimo žiedu Vokietijoje maksimaliu 240 km/val. greičiu „garbės ratą” apsuko robotizuotas „Audi RS 7“ be vairuotojo arba prieš pat parodą prasidėjusi ekspedicija, kuomet iš Silicio slėnyje esančio Stenfordo į Las Vegasą maždaug 900 km atvažiavo ir 4 kelionės dalyvius atvežė žmogaus beveik nevairuojamas „Audi A7 Sportback“. 

„Reuters“/„Scanpix“ nuotr./„Audi“ CES 2015 parodoje
„Reuters“/„Scanpix“ nuotr./„Audi“ CES 2015 parodoje

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos