CES parodoje „Audi“ demonstruoja, kokių elektronikos naujovių galima tikėtis ateityje. Čia ir naujoviški ekranai bei valdikliai, informacinių pramogų galimybės, didesnis junglumas, naujoviški automobilių žibintai, vis pažangesni vairuotojo pagalbininkai ir vis didėjančios autonominio vairavimo pritaikymo galimybės.
Naujuose „Audi TT“ ir Q7 įdiegta valdymo balsu funkcija. Garsiai ištarus kelionės tikslą, navigacijos sistema jį suranda ir parenka optimalų maršrutą. Tarkime, balsu paprašius surasti artimiausią italų restoraną, navigacijos sistema žemėlapyje aptinka ir pasiūlo pasirinkti vieną iš keleto arba daugelio apylinkėje esančių tokio tipo restoranų ir pagal žemėlapį nukreipia vairuotoją tenlink artimiausiu keliu, aplenkiant kamščius, apkrautas sudėtingas sankryžas ir apvažiuojant draudžiamais ženklais apkaišytus kelio ruožus, kas dažnai pasitaiko senamiesčiuose.
Minėtuose automobiliuose sumontuota naujoviška pilnai jutiklinė MMI valdymo sistema, suteikianti galimybę slinkti ir didinti ekraną panašiais pirštų veiksmais, kaip jau tapo įprasta išmaniajame telefone.
„Audi connect“ paslaugų sąrašas greitu laiku pasipildys dideliu kiekiu naujų tinklo paslaugų. Naujajame „Audi Q7“ vairuotojas galės prijungti savo išmanųjį telefoną per „Apple Car Play“ arba „Android Auto“ sąsają prie automobilio informacinės ir pramoginės sistemos. Be to, vairuotojui užtikrinama prieiga prie „Napster“ ir „Aupeo!“ internetinių muzikos portalų. TT modelyje standartiškai įrengtas „Audi virtual cockpit“ virtualus prietaisų skydas, pagal užsakymą prieinamas ir Q7 vairuotojams. Tai visiškai naujoviškas prietaisų skydo sprendimas, pasižymintis naujomis informacijos grafinio atvaizdavimo ir suasmeninimo galimybėmis bei persijungimo tarp 2D ir 3D vaizdo funkcija.
Įdomu tai, kad šių metų CES parodoje „Audi“ bendrovė ne tik brėžia ateities gaires, bet ir demonstruoja jau šiuo metu prieinamas pažangias elektronines sistemas ir net daro savotišką retrospektyvą, akivaizdžiai demonstruodama, kokių nuostabių galimybių turi jau dabartinės ar net praeitų kartų elektroninės sistemos, t.y., kiek ateities yra jau šiandien.
Bene ryškiausias to pavyzdys - pernai prieš svarbias lenktynes įvykęs demonstracinis važiavimas, kai Hokenheimo žiedu Vokietijoje maksimaliu 240 km/val. greičiu „garbės ratą” apsuko robotizuotas „Audi RS 7“ be vairuotojo arba prieš pat parodą prasidėjusi ekspedicija, kuomet iš Silicio slėnyje esančio Stenfordo į Las Vegasą maždaug 900 km atvažiavo ir 4 kelionės dalyvius atvežė žmogaus beveik nevairuojamas „Audi A7 Sportback“.