Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Audi“ kuria dvikrypčio krovimo sistemą – kas tai ir kam tai būtų naudinga?

„Audi“ ir elektros tinklų technologijų kompanija „Hager Group“ kuria įdomią dvikrypčio įkrovimo technologiją elektromobiliams. Viena kryptis, žinoma, yra įkrovimo stotelį-elektromobilio baterija. O antroji?
„Audi E-tron“ tiekia energiją namui.
„Audi E-tron“ tiekia energiją namui. / Audi nuotr.
Temos: 2 Audi Elektromobilis

O antroji – elektromobilis-jūsų namai. Taip, supratote teisingai, kada nors „Audi E-tron“ galės įkrauti jūsų namą. Skamba, kaip beprotiška idėja? Na, iš tikrųjų tai būtų įrankis tiems atvejams, kai elektros labai reikia. Be to, „Audi“ teigia, kad tai padėtų sumažinti sąskaitas už elektros energiją.

Priklausomai nuo to, kur įkraunamas jūsų automobilis, tai gali būti sąlyginai pigu (ar net nemokama). Be to, automobiliai dažnai stovi nenaudojami – tai kodėl neįdarbinus stovinčio automobilio baterijos, už kurią taip brangiai sumokėjote? „Audi“ teigia, kad tokia V2H (Vehicle to Home) sistema ypač praverstų tiems, kurie turi privačias saulės jėgaines. Saulėtą dieną sukaupta perteklinė elektros energija galėtų būti laikoma stovinčio automobilio baterijoje, o vėliau galėtų būti panaudota namie.

Pilnai įkrauta „Audi E-tron“ baterija turi pakankamai energijos, kurios vienos šeimos būstui pakaktų visai savaitei. Tai ypač praverstų tais atvejais, kai dėl kokių nors priežasčių įvyksta energijos tiekimo sutrikimų. Tiesa, ši technologija yra sudėtingesnė nei atrodo iš pirmo žvilgsnio.

„Audi“ su partneriais turėjo sukurti tokią įkrovimo stotelę, kuri galėtų moduliuoti tarp elektromobilio įkrovimo ir iškrovimo, stebėtų situaciją tinkle ir saulės jėgainėje, jei tokia yra. Šis išmanus 12 kW prietaisas pats turi 9 kWh bateriją ir turi surasti optimaliausią energijos šaltinį konkrečiai situacijai, kad užtikrintų namų tinklo stabilumą ir žemiausią naudojamos elektros energijos kainą. Gamintojas teigia, kad ši technologija jau yra beveik paruošta žengimui į rinką.

Audi nuotr./Bandymams pasitelktas „Audi E-tron“ ir 12 kW stotelė, sujungta su saulės jėgaine ir 9 kWh baterija.
Audi nuotr./Bandymams pasitelktas „Audi E-tron“ ir 12 kW stotelė, sujungta su saulės jėgaine ir 9 kWh baterija.

„Audi“ tikrai nėra pirmasis elektromobilių gamintojas, kuriam kilo tokia idėja. 2017 metais Danijoje „Nissan“ jau išbandė panašią technologiją. Tačiau ne visi mano, kad dvikryptis krovimas yra tokia gera idėja. 2018 metais Havajų mokslininkai paskelbė, kad dvikryptis krovimas spartina ličio jonų baterijų dėvėjimąsi.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?