Kaip jau skelbėme anksčiau, „Audi“ yra viena tų senųjų automobilių gamintojų, kuri daug dėmesio skiria savųjų elektromobilių reklamavimui. Net ir Elonas Muskas paviešintą „Audi e-Tron“ reklamą vadino „puikia.“
Ir tų įvairių „Audi“ reklamų ir bandymų populiarinti savo elektromobilius buvo ir dar daugiau.
Jie savo elektromobilius reklamavo ir per JAV vykusias „SuperBowl“ varžybas, ir „Audi“ elektromobilių buvo galima matyti „Avengers: Endgame“ filme.
Tiesa, čia kilo šioks toks nesusipratimas ir diskusijų, nes „Audi“ elektromobilis filme kažkodėl riaumojo, kaip benzininis.
Nesinori „spoilinti“ ir apie filmą atskleisti daugiau detalių. Lai lieka intriga dar šio filmo nemačiusiems.
O dabar „Audi“ žengė dar vieną žingsnį, siekdami atkreipti dėmesį į „e-Tron“. Ji Europoje pradėjo šalia „Tesla Supercharger“ įkrovimo stotelių nuomotis laisvą plotą ir reklamuoti savąjį elektromobilį.
Kai kurie „Twitter“ vartotojai netgi teigia, kad „Audi“ kartais blokuoja įkrovimo stotelių vietas ir jas naudoja, kaip „prekystalį“, pristatydami savuosius „e-Tron“ elektromobilius.
Senieji automobilių gamintojai jaučia stiprų „Tesla“ spaudimą ir, reikia pripažinti, stengiasi vytis šią kompaniją. Imamasi įvairiausių priemonių, bet ar tai tikrai toks „Audi“ sprendimas pasiteisins? Ar tikrai tai padės atkreipti į save dėmesį ir, kas svarbiausia, pirkėjus sužavėti „e-Tron“ elektromobiliu?