Didžiausias augimas fiksuotas prioritetinėmis laikomose ir todėl iš savo regionų į atskirus vienetus išskirtose Kinijos (+9.4 proc.) ir Vokietijos (net +12.4 proc.) rinkose.
Per pirmuosius keturis šių metų mėnesius iš viso parduota 620 100 vnt. (+4,9 proc.) „Audi“ automobilių. Tai pirmasis 4 mėnesių laikotarpis bendrovės istorijoje, per kurį pardavimai pasiekė ir viršijo 600 000.
Komentuodamas balandžio mėn. pardavimų rezultatus, „AUDI AG“ komercijos direktorius Dietmaras Voggenreiteris sėkmę siejo visų pirma su ypač sėkmingai atlikta paklausiausių modelių kaita. Anot jo, naujausios kartos vidutinės klasės sedanas A4 ir didysis SUV Q7 puikiai įsitvirtino visose pasaulio rinkose ir beveik garantuotai pakartos arba net pranoks pirmtakų komercinį pasisekimą.
Kinijoje balandį parduota 49 576 vnt. (+9,4 proc.). Šios šalies automobilių rinka unikali tuo, kad kiekvienas sedanas, pradedant nuo pradinės vidutiniosios klasės, turi ilgintą modifikaciją.
Balandžio pabaigoje Pekino automobilių parodoje buvo pademonstruotas Kinijos rinkai skirtas naujosios kartos prailgintas „Audi A4L“ modelis jau antrąjį šių metų pusmetį išriedės į gatves. Išankstinių užsakymų skaičiai rodo didelį susidomėjimą šiuo modeliu ir teikia vilties, kad jis pakartos pirmtako sėkmę. Per visą gamybos laikotarpį Kinijoje parduota daugiau nei 700 000 praeitų kartų Europoje nematytų „Audi A4L“ su papildomą salono erdvę galinėje dalyje užtikrinančia maždaug 15 cm ilgesne ratų baze.
Azijos ir Ramiojo vandenyno regione parduota 57 300 vnt. (+9,8 proc.).
Visoje Europoje parduota 78 250 vnt. (+9 proc.). Vakarų Europoje šalia įspūdingus rezultatus parodžiusios Vokietijos (28 844 vnt., +12,4 proc.) dviženkliu augimu taip pat išsiskyrė Pietų Europos valstybės – Ispanija (4 827 vnt., +17,6 proc.) ir Italija (6 008 vnt., +15 proc.).
Fiksuotas tvarus augimas Vidurio ir Rytų Europoje.
JAV parduota 17 801 vnt. (+5,8 proc.), o Meksikoje – 1 243 vnt. (+29,9 proc.). Iš viso Šiaurės Amerikos rinkoje balandžio mėnesį parduota 22 400 vnt. (+6,6 proc.) „Audi“ automobilių.
Lietuva
Du šių metų pirmojo ketvirčio mėnesius „Audi“ Lietuvoje buvo tapusi Premium segmento marke Nr. 1. Bendrovės sėkmė – augantis naujausios kartos A4 populiarumas bei puikūs SUV Q5 ir Q7 pardavimo rezultatai. Pažymėtina, kad „Audi A4“ pamėgo stambesnių automobilių parkų eksploatuotojai, rinkdamiesi šį modelį kaip šiek tiek aukštesnės grandies vadovų darbo automobilį.
Panašios tendencijos buvo jaučiamos ir jau antrajam ketvirčiui priskiriamą balandžio mėnesį.
Jau birželį į Lietuvą atrieda naujieji „Audi“ Q2 ir Q7.