160 kW (218 AG) pajėgumo 3.0 TDI variklis, išvystantis iki 500 Nm sukimo momentą 1250 - 3000 aps. min. sūkių ribose, iki 100 km/val. įgalina automobilį įsibėgėti per 7,1 sek. ir išvysto 215 km/val. maksimalų greitį. 100 km kelio vidutiniškai sunaudoja 5,5 l dyzelino ir į aplinką išmeta 144 g/ km CO2.
„Audi“ variklių inžinieriai tvirtina, kad šis „ultra“ indeksu pažymėtas 3.0 TDI net 28 proc. energetiškai efektyvesnis už pirmtaką. Jame pritaikyta keletas šiuo metu pažangiausių inžinerinių sprendimų : variklio bloko veikimo algoritmai suderinti kuo mažesnėms degalų sąnaudoms, atitinkamai paderintas vandens siurblio, alyvos aušintuvo veikimas ir uždegimo procesas.
„Audi Q7“ variklių asortimentas nuolat plečiamas. Verta prisiminti, kad be gamybos pradžioje debiutavusių benzininio ir dyzelinio motorų birželio mėnesį „Audi Q7“ vairuotojai galėjo rinktis ir 245 kW (333 AG) pajėgumo benzininį TFSI ar 200 kW (272 AG) pajėgumo dyzelinį TDI. Abu varikliai - 3 litrų darbinio tūrio.
„Audi“ variklių inžinieriai paslaptingai šypsosi leisdami suprasti, kad ir netrukus pasirodysiantis taupusis 3.0 TDI ultra nebus paskutinis variklių gamos papildymas.
Paminėtų variklių degalų sąnaudos:
„Audi Q7“ „ultra 3.0 TDI quattro tiptronic“ (160 kW):
- Vidutinės degalų sąnaudos, l/100 km: 5,5 – 6,2
- Vidutinė CO2 tarša, g/km: 144 – 161
„Audi Q7“ „3.0 TFSI quattro tiptronic“ (245 kW):
- Vidutinės degalų sąnaudos, l/100 km: 7,7– 8,3
- Vidutinė CO2 tarša, g/km: 179 – 193
„Audi Q7“ „3.0 TDI quattro tiptronic“ (200 kW):
- Vidutinės degalų sąnaudos, l/100 km: 5,7 – 6,2
- Vidutinė CO2 tarša, g/km: 149 – 163