Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

„Audi“ pardavimai lapkritį Europoje ūgtelėjo 6 proc.

Per vienuolika mėnesių „Audi“ pasaulyje pardavė 1,64 mln. automobilių arba 3,4 proc. daugiau, nei pernai per tą patį laikotarpį .
„Audi A4“
„Audi A4“ / Edgaro Buiko nuotr.
Temos: 2 Pardavimai Audi

Lapkričio mėnesį pasaulyje parduota 147 750 vnt. (+1 proc.). Pasibaigęs lapkritis buvo ypač sėkmingas Europos rinkoje. Čia parduota 62 300 vnt (+6 proc.), o per 11 šių metų mėnesių Senajame žemyne parduota 742 300 vnt. (+4 proc.). 

Lapkričio mėnesį iš visos Europos didžiausias augimas užfiksuotas Ispanijos rinkoje. Čia parduota 3 349 vnt. (+35,2 proc.) „Audi“ automobilių. 

Lapkričio mėnesio pardavimų augimas Ispanijoje taip pat žymus – parduota net 41 696 vnt. (+14,2 proc.) automobilių. 

Antras geriausias lapkričio rezultatas užfiksuotas Vokietijos rinkoje, kur parduota 21 605 vnt. (+8,6 proc.), o nuo metų pradžios – net  252 976 vnt. (+5 proc.). 

Lapkritis taip pat buvo sėkmingas Italijos (4 689 vnt., +18,5 proc.) ir Prancūzijos (4 963 vnt., +3,9 proc.) rinkoms. 

Įdomus faktas atskriejo iš Norvegijos ir Olandijos rinkų. Paaiškėjo, kad kas ketvirtas šiose šalyse parduodamas „Audi“ yra ne koks kitas modelis, o neseniai debiutavęs „Audi A3 e-tron“ įkraunamas hibridas. 

Giedriaus Matulaičio nuotr./„Audi A4“
Giedriaus Matulaičio nuotr./„Audi A4“

Manoma, kad tokį vairuotojų pasirinkimą lėmė aukšta šių šalių gyventojų perkamoji galia ir elektrinį mobilumą skatinanti mokesčių politika.

Amerikos žemyne „Audi“ bendrovei lapkritį geriausiai sekėsi Meksikoje (1 243 vnt. +21,2 proc.) ir Brazilijoje (1 427 vnt., +13,6 proc.). 

JAV rinkoje lapkričio mėn. taip pat fiksuotas nuosaikus augimas (16 700 vnt., +0,4 proc.). Ir tai buvo pasiekta nepaisant to, kad dėl „Volkswagen“ koncerną supurčiusio skandalo šioje šalyje buvo visiškai sustabdyta prekyba dyzeliniais modeliais. 

Per 11 šių metų mėn. JAV parduota iš viso 181 803 vnt. (+11,7 proc.) „Audi“ automobilių.

Perpildytoje Kinijos rinkoje visus šiuos metus taikytos naujos marketingo priemonės jau duoda teigiamų rezultatų, nors pardavimai – vis dar su minuso ženklu. Lapkritį čia parduota 49 519 vnt. (-5,8 proc.), o nuo metų pradžios – 510 692 vnt. (-1,1 proc.). 

Rezultatai laikomi patenkinamais, nes palyginamąja baze laikomi 2014-eji buvo rekordiniai.

Pardavimų ataskaitą pristatęs „Audi“ marketingo vadovas Dietmaras Voggenreiteris konstatavo, kad, nepaisant didelių iššūkių, galima įžvelgti ir nemažai teigiamų perspektyvų, kurių optimistines prognozes dar labiau sustiprina didžiulis gamybos užsakymų sąrašas, suteikiantis „Audi“ gamintojams darbo daugeliui mėnesių į priekį.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos