- Geriausias rugpjūtis per visą „Audi“ istoriją - rinkai patiekta 108100 naujų automobilių
- Norėtų parduoti daugiau „Audi A3“
- Per 8 šių metų mėnesius JAV rinkos augimas sudarė 17,5 proc.
Augimą rugpjūčio mėn. įtakojo tiek aukščiausios klasės prabangių automobilių pardavimai, tiek ir pardavimo lyderiais tapusio visureigio „Audi Q3“ bei mažosios klasės „A1 Sportback“. Pardavimai itin išaugo Kinijoje (+24.0 proc.). Rekordiniai pardavimų duomenys gauti ir iš JAV (+13.0 proc.). Nepaisant kai kuriose rinkose vis dar tvyrančio sunkmečio ir A3 modelio kartų kaitos, Europoje fiksuotas 8 proc. augimas. Naujos kartos A3 Europoje pasirodė tik rugpjūčio pabaigoje.
„Naujasis A3 rinkoje pasirodė pačiu laiku. Per keletą ateinančių metų norėtume dar labiau sustiprinti savo pozicijas kompaktinės klasės „Premium“ automobilių segmente, kuriam atstovauja ir A3” – kalbėjo „Audi AG“ vadovas Rupertas Stadleris.
Jis taip pat priminė, jog praeitos kartos „Audi A3“ buvo ypač sėkmingas automobilis, o jų iš viso parduota 1 877 000. Tačiau iš naujosios kartos „Audi A3“ ir modifikacijų tikimasi dar didesnės sėkmės. Kitas stiprus „Audi“ argumentas – atnaujintas visureigis Q5.
Nuo šių metų sausio iki rugpjūčio pabaigos „Audi AG“ Europoje pardavė 501 900 automobilių – 3,6 proc. daugiau, nei pernai tuo pačiu laikotarpiu. Viršyta psichologinė pusės milijono riba. Rugpjūčio mėnesį augimas buvo stebimas visose trijose Europos rinkose: Vokietijoje bendrovė pardavė 20 180 automobilių, 9 proc. viršydama pernykštį rezultatą. Didžiulis „A1 Sportback“, Q3 ir „A6 Avant“ modelių populiarumas leido bendrovei užimti 10 proc. visos šalies automobilių rinkos.
Didžiojoje Britanijoje rugpjūtį, kai čia dažniausia mažėja visų prekių paklausa, parduoti 4144 „Audi“ automobiliai (14,7 proc. daugiau, nei pernai rugpjūtį).
Prancūzijoje rugpjūčio mėnesį parduoti 3706 automobiliai (13,8 proc. prieaugis) taip pat užtikrino automobilių rinkos Premium segmento lyderio pozicijas.
Italijoje rugpjūčio mėnesį fiksuotas pardavimų kritimas (2408 vnt., arba 3,9 proc. mažiau), o Ispanijoje (2270 vnt., 7,5 proc. daugiau), Austrijoje (1463 vnt., 15,4 proc. daugiau), Šveicarijoje (1661 vnt., 62,5 proc. daugiau), Turkijoje (1198 vnt., 42,3 proc. daugiau).
Rugpjūtis buvo sėkmingas ir Rusijos „Audi“ įgaliotiesiems atstovams. Čia parduoti 2972 nauji „Audi“ automobiliai, t.y., net 47,9 proc. daugiau, nei 2011 m. rugpjūtį. Kaip ir daugelyje kitų rinkų, Rusijoje labiausia buvo perkami Q3 visureigiai. Iš viso šiais metais Europoje parduota 52 200 SUV klasės „Audi“ Q3 visureigių.
Rugpjūtį „Audi Q3“ pristatytas Kinijoje ir kartu Q5 ir Q7 sudarė didžiausią dalį Kinijoje parduodamo Audi automobilių asortimento. Be to, kinai ypač pamėgo prabangųjį „Audi A7 Sportback“. Vien rugpjūčio mėnesį Kinijoje parduoti net 1008 prabangūs kupė. Per 8 šių metų mėnesius „Audi“ Kinijoje pardavė 261548 automobilius ir gali pagrįstai didžiuotis solidžiu, lyginant su praėjusiųjų metų tuo pačiu laikotarpiu, 33,1 proc. prieaugiu.
Žymus pardavimų augimas fiksuotas ir kitose BRIC regiono rinkose. Indijoje rugpjūtį parduoti 726 automobiliai (42,4 proc. daugiau), Brazilijoje – 550 vnt. (9,8 proc. daugiau). Dviženklis augimas fiksuotas Pietų Afrikos Respublikoje (1500 vnt., 35 proc. daugiau) ir Pietų Korėjoje (1260 vnt., 35 proc. daugiau).
Neseniai JAV buvo pristatyti atnaujinti A4 ir A5 modeliai. Būtent juos daugiausiai ir pirko amerikiečiai. Jie taip pat pamėgo prabangų SUV visureigį „Audi Q7“ ir „Audi A6“ sedaną. Per 8 šių metų mėnesius JAV parduoti 88 932 automobiliai. Tai 17,5 proc. daugiau, nei pernai tuo pačiu laikotarpiu.