„Audi“ pardavimų kartelę pakėlė iki 1,57 mln. automobilių

„Audi AG“ vadovybė naujuosius metus pasitiko džiugiai. Susumavus praeitų metų veiklos rezultatus paaiškėjo, kad visame pasaulyje 2013 m. parduota 1575500 naujų automobilių. Tai net 8,3 proc. daugiau nei 2012 m., rašoma kompanijos pranešime spaudai.
„Audi SQ5“
„Audi SQ5“ / Gamintojo nuotr.

Pardavimai stabiliai auga jau ketvirti metai iš eilės, kasmet parduodant vidutiniškai po 100000 automobilių daugiau, nei prieš metus. Didžiausias pardavimų augimas užfiksuotas Kinijos (+21,2 proc.), JAV (+13,5 proc.) ir Didžiosios Britanijos (+14,9 proc.) rinkose. Europoje ir Kinijoje Audi 2013 m. susigrąžino „Premium“ segmento rinkos lyderio vardą.

Komentuodamas 2013 m. rezultatus, „Audi“ generalinis direktorius Rupertas Stadleris didžiavosi pirma laiko pasiektais strateginiais tikslais, nes metinį 1,5 mln. automobilių pardavimą bendrovė planavo tik po dvejų metų. 

„Audi“ marketingo direktorius Luca de Meo džiaugėsi, kad rekordiniai pardavimų rezultatai užfiksuoti net 40–yje rinkų. Maloniai nustebino Didžiosios Britanijos rinka, kurioje „Audi“ ne tik pasiekė dviženklį pardavimų augimą, bet ir pirmą kartą bendrovės istorijoje tapo perkamiausia „Premium“ segmento automobilių marke.

2013 m. neregėto populiarumo susilaukė naujos kartos A3 šeimynos modeliai, o ypač naujasis „Audi A3“ su sedano kėbulu, savo pergalingą žygį į rinkas pradėjęs tik rugsėjo mėnesį. Iš viso pasaulyje parduota 202300 vnt. šios šeimynos automobilių. Tai net 18,6 proc. daugiau, nei 2012 m. 

Kitas praėjusių metų sėkmės garantas – Q šeimynos SUV. Šios dinastijos atstovas – „Audi Q5“, aplenkęs visus tiesioginius konkurentus, tapo perkamiausiu „Premium“ segmento SUV. Taip pat nemažos sėkmės sulaukė mažesnysis Q šeimynos atstovas – „Audi Q3“, kurio nuolat augančios paklausos kontekste buvo nustatytas dar mažesnio SUV klasės modelio poreikis ir jau pernai pradėti „Audi Q1“ modelio kūrimo darbai. Tikimasi, kad po poros metų prasidės šio modelio masinė gamyba. 

Pernai pasaulyje iš viso parduota 404400 SUV klasės „Audi“ automobilių, t.y., net 23,8 proc. daugiau, nei 2012 m.

Lietuva

„Audi“ – viena iš šalyje mėgstamiausių „Premium“ segmento markių, pernai pasiekusi puikių pardavimo rezultatų ir įspūdingo augimo lyginant su 2012 m. Automobilių rinkos tyrimų bendrovės „AutoTyrimai“ duomenimis, pernai Lietuvoje įregistruoti 342 nauji „Audi“ automobiliai, o 2012 m. į Lietuvos gatves išriedėjo 279 nauji „Audi“ automobiliai. Tad pernai naujų „Audi“ registracijų skaičius Lietuvoje ūgtelėjo įspūdingais 23 proc.

Be to, pernai puse procentinio punkto padidėjo „Audi“ rinkos dalis ir siekė 3 proc., o dar prieš metus ji buvo lygi 2,5 proc.

Puikių rezultatų davė praėjusiais metais atliktas kainų priderinimas prie rinkos sąlygų. Sėkmingu šios veiklos pavyzdžiu gali būti tinkamai parinkta A3 šeimynos modelių kaina, net 145 proc. išauginusi šios šeimynos modelių pardavimus, lyginant su 2012 m. Populiariausiais modeliais 2013 m. buvo vidutinės klasės atstovas „Audi A6“, aukštesnės klasės SUV atstovas „Audi Q7“ ir vidutinei SUV klasei priskiriamas naujos kartos „Audi Q5“.

2014 metais rinkoje turėtų pasirodyti naujas sportinis „Audi TT Coupe“, bus pristatyta nauja modelių „A7 Sportback“ ir „Audi A6“ karta, rudenį bus pristatytas ir pirmasis pasaulyje „Premium“ segmento kompaktinės klasės įkraunamas hibridas „Audi A3 Sportback e-tron“.

Pardavimai didžiausiose rinkose

Audi pardavimai JAV pradžiugino daugeliu aspektų. Per metus čia buvo parduotas 158061 naujas „Audi“ automobilis, arba 13,5 proc. daugiau, nei 2012 m. Pirmą kartą istorijoje metiniai pardavimai perkopė 150000 vnt. ribą. Be to kiekvieno praeitų metų mėnesio pardavimai buvo rekordiniai. Jau 3 metus iš eilės (2011, 2012 ir 2013 m.) „Audi“ pardavimai šioje rinkoje buvo rekordiniai, o kasmet šie rekordai buvo gerinami taip pasiekiant įspūdingo dydžio tvarų pardavimų augimą – nuo 2009 metų „Audi“ pardavimai JAV išaugo net 90 proc. 

JAV kaimynė Meksika pernai taip pat džiugino gausiais pardavimais. Per metus čia parduota 11712 naujų „Audi“ automobilių, o „Audi“ bendrovė jau 3 metus šioje šalyje yra perkamiausia „Premium“ segmento automobilių marke.

Europoje pernai parduota 732300 automobilių (-0,9 proc.). Nedidelis pardavimų smuktelėjimas nesutrukdė „Audi“ ir vėl pelnyti perkamiausios „Premium“ segmento markės titulą, juolab, kad šis rezultatas tik šiek tiek mažesnis už 2012-aisiais fiksuotą absoliutų pardavimų rekordą. 

Europoje vis dar pasireiškiant ekonominio sunkmečio požymiams, Vokietijos 2013–ųjų pardavimo rezultatai taip pat neviršijo rekordinio 2012 metų žymens. Pernai šioje šalyje parduota 250025 vnt. (-5 proc.) naujų „Audi“ automobilių. Puikiais rezultatais pasižymėjo Rusija, kuri yra septintoji pagal dydį „Audi“ rinka. Čia 2012 metais parduota 36150 vnt. automobilių (+7,9 proc.). Sudėtinga ekonominė padėtis ir rinkos tendencijos išlieka Italijoje, kur pernai parduota 47007 vnt. (-6,1 proc.), Prancūzijoje, kur naujus „Audi“ automobilius rinkosi 57012 vairuotojų (-8,3 proc.) ir Ispanijoje, kur metiniai pardavimai siekė 34977 vnt., t.y., 3,2 proc. mažiau, kaip pernai.

Tvarus pardavimų augimas neslopsta Kinijoje, kur 2013 m. parduoti 491989 nauji „Audi“ automobiliai (+21,2 proc.), viršijant metų pradžioje užsibrėžtą 450000 vnt. planą.

Pardavimų didėjimai užfiksuoti ir kitose Azijos ir Ramiojo vandenyno regiono šalyse. Japonijoje parduota 28735 vnt. (+20,1 proc.), Pietų Korėjoje - 20031 „Audi“ automobilis, t.y., net 32,7 proc. daugiau, nei 2012 m. Nežiūrint sudėtingos ekonominės padėties Indijoje, čia parduota 10002 nauji „Audi“ automobiliai, o metinis augimas sudaro solidžius 11,1 proc.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis