Apskritai, perėjimas prie elektromobilių „Volkswagen“ grupei yra labai sklandus. Atrodo, kad dyzelgeito skandalas, privertęs „Volkswagen“ ieškoti naujų įvaizdžių, pastūmėjo vieną iš didžiausių pasaulio automobilių gamintojų greitai elektrifikuotis. Kol tokie gamintojai kaip „Toyota“ delsė, VW nuskubėjo į priekį ir dabar grupės markės turi kuo pasidžiaugti.
Kalbėdamas su „Reuters“ „Audi“ vadovas Markusas Duesmannas atskleidė, kad kompanija jau visai greitai iš elektromobilių uždirbs tiek pat, kiek iš automobilių su vidaus degimo varikliu. Tai turėtų įvykti jau 2023 metais. Be to, Duesmannas sakė, kad bent jau iš dalies taip yra dėl pingančių elektromobilių – savo kainomis jie nedaug lenkia savo burzgiančius atitikmenis.
Aišku, elektromobilių kainos yra gudrybė. Daug elektromobilių yra labai prabangūs ne šiaip sau – tai padeda pateisinti aukštą kainą ir išvengti palyginimų su pigesniais benzininiais modeliais.
Iš tikrųjų, į elektromobilių pasaulį „Audi“ pirštus merkia jau daugiau nei dešimtmetį. Kartas nuo karto parodose pasirodydavo elektriniai „Audi“ prototipai. 2015 metais į gatves išriedėjo „Audi R8 e-tron“ e-superautomobilis. Na, o didysis lūžis įvyko 2018-aisiais, kai pasirodė pirmasis masinės gamybos „Audi“ elektromobilis „e-tron“ – tai yra vidutinio dydžio SUV.
Dabar „Audi“ gamoje yra pora elektromobilių – „Q4 e-tron“ miesto visureigis ir „e-tron GT“ sedanas. Yra ir „Q4 e-tron Sportback“, bet tai – tas pats automobilis su lengvai pakeistu dizainu. Greitai pamatysime ir „A6 e-tron“ bei „Q5 e-tron“, o tuomet po truputį bus elektrifikuota visa „Audi“ modelių gama.