Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

„Audi“ pristato atnaujintą Q3

Pasirodęs 2011-ųjų rudenį, „Audi Q3“ tapo vienu iš sėkmingiausių šio Vokietijos gamintojo modelių. Tačiau metai greitai bėga ir nejuntamai ateina laikas modernizacijai. „Audi“ dabar pristato atnaujintus bazinį Q3 ir padidintos galios Q3 RS ir siūlo gėrėtis ne tik atnaujintu dizainu, bet ir išmėginti praktikoje daug įdomių techninių patobulinimų, rašoma kompanijos pranešime spaudai.
„Audi Q3“
„Audi Q3“
Temos: 2 Audi „Audi Q3“

Variklis

Naująjį variklių asortimentą sudaro trys benzininiai TFSI ir trys padidinto ekologiškumo TDI „clean diesel“ keturių cilindrų agregatai. Gausių techninių patobulinimų dėka jie pirmtakus lenkia išaugusia galia ir sumažėjusiomis degalų sąnaudomis bei CO2 tarša. Pastaroji, gamintojo teigimu, mažesnė net 17 procentų. Šių variklių darbinis tūris yra 1,4 arba 2,0 litrai, o išvystomas pajėgumas – nuo 88 kW (120 AG) iki 162 kW (220 AG). Visi varikliai komplektuojami turbinomis ir tiesioginio įpurškimo sistemomis bei atitinka griežtus „Euro 6“ reikalavimus. Kai kuriuose varikliuose įdiegta automatinio cilindrų atjungimo sistema. Pavyzdžiui, pasirinkus šią sistemą turintį 1.4 TFSI COD benzininį arba 2.0 TDI variklį, automobilis papildomai paženklinamas aukštą energinį efektyvumą ir ekologiškumą nurodančia „Audi Ultra” emblema.

Važiuoklė

Jeigu automobilyje sumontuota papildoma „Audi drive select“ sistema ir papildomi reguliuojamo standumo amortizatoriai, atsiranda galimybė priderinti važiuoklės standumą prie eismo sąlygų arba vairuotojo poreikių. Naujojo „Audi Q3“ ratus galima komplektuoti nuo 16 iki 20 colių ratlankiais su atitinkamo dydžio padangomis. Papildomų važiuoklės komponentų sąraše taip pat galima rasti ir specialų važiavimo į nuokalnę pagalbininką.

Dizainas

Pirmosios kartos „Audi Q3“ pasižymėjo lengvai įsimenamu dizainu, kuris dabar praturtintas keletu naujų štrichų. Atnaujinta išorė atkartoja dabartinės kėbulų mados tendencijas bet kokio tipo kėbulą daryti vizualiai panašų į kupė. Iš tiesų, „Audi Q3“ išvaizdoje išryškėjo keletas kupė bruožų, prie kurių harmoningai dera modelio vizitine kortele jau tapusios būdingos formos masyvios bagažinės durelės. Priekinėje ir galinėje dalyje dominuoja automobilio plotį įdomiai pabrėžiančios novatoriškos horizontalios linijos. Mėgstantiems suasmenintus modelius siūlomi du nauji išorės apdailos paketai : jau tradiciniu tapęs „S line“ sportinis išorės apdailos paketas ir prabangos bruožų suteikiantis „Audi exclusive“ išorės apdailos paketas.

Pakeistuose standartinės komplektacijos priekinių žibintų blokuose įkurdinti „xenon plus“ ksenoniniai žibintai ir LED dienos šviesos lemputės. Vietoj jų pagal užsakymą gali būti montuojami dar šviesesni ir taupesni LED žibintai. Galinėje automobilio dalyje žvilgsnį traukia taip pat pakeistos formos žibintų blokai, kuriuose montuojami naujoviški LED galiniai žibintai ir sekvenciniai posūkio signalo žibintai, automobiliui sukant vienas po kito užsižiebiantys posūkio kryptimi.

Automobilio matmenys beveik nepasikeitė: ilgis – 4,39 m, plotis – 1,83 m, aukštis – 1,59 m.  Atstumas tarp ašių taip pat išliko nepakitęs – 2,6 m. Audi Q3 bendras svoris be vairuotojo – 1385 kg.

„Audi RS Q3“
„Audi RS Q3“

Talpa ir kraulumas

„Audi Q3“ salone patogiai susėda 5 žmonės. Bagažinė žavi talpumu ir apgalvotais sprendimais. Įprasta bagažinės talpa siekia 460 litrų. Nulenkus galinių sėdynių atlošus, ji padidėja iki 1365 litrų. Dažniau vežiojantiems įvairius krovinius pravers specializuotas bagažinės paketas, elektra varstomos bagažinės durelės ir daug kitų papildomos įrangos sąraše esančių bagažinės priedų. Bazinėje automobilio komplektacijoje yra naujoviškos tvirtos stogo bagažinės sijos ir funkcionali krovinių skyriaus uždanga. 

Įranga ir apdaila

Atnaujintas „Audi Q3“ žavi turtinga bazine įranga. Ji gali būti papildyta gausiais priedais arba jų rinkiniais – paketais, pvz., tokiais, kaip LED salono apšvietimo paketas. Galima užsisakyti elektra valdomas sėdynes. Vairavimo pagalbininkų sąrašas ypač gausus. Bazinėje komplektacijoje taip pat yra pakartotinio susidūrimo išvengimo stabdys.

Vairuotojo pagalbininkų sąrašas pasipildė įdomiomis sistemomis. Pavyzdžiui, jeigu veikiant važiavimo eismo juostoje pagalbininkui, į automobilio „akląją zoną” patenka iš paskos važiuojantis automobilis, apie tai įspėja ant išorinio galinio vaizdo veidrodėlio esanti geltona LED lemputė. Persirikiavimo pagalbininkas dabar „apginkluotas” žvitriomis vaizdo kameromis, kurių teikimas vaizdas padeda persirikiuojančiam vairuotojui greitai ir tiksliai įvertinti esančias eismo sąlygas. Be to vaizdo kameromis pagrįsta eismo stebėsenos sistema atpažįsta daugelį kelio ženklų ir įspėja apie juos atitinkamais simboliais automobilio bendrajame ekrane.

Automobilio valdymo „šerdimi” išlieka laiko patikrinta MMI navigation plus automagnetola su navigacine sistema. Prijungus tinkamą mobilųjį telefoną, suformuojama automobilio prieiga prie interneto, salone sukuriama „WiFi“ belaidės prieigos zona keleivių nešiojamiems įrenginiams ir atsiranda galimybė naudotis įvairiomis navigacinėmis ir pramoginėmis „Audi connect“ paslaugomis, suteikiančiomis galimybę klausytis „Audi music stream“ srautinių radijo transliacijų, gauti operatyvias eismo sąlygų suvestines, atlikti vaizdžią navigaciją naudojantis „Google Earth“ ir „Google Street View“.

Sportiškasis „Audi RS Q3“ – iki 100 km/val. per 4,8 sek.

„Audi RS Q3“ – padidinto galingumo Q3 modifikacija. Atnaujintas šis SUV tapo dar karštesnis ir galingesnis. Po variklio gaubtu sumontuotas 2,5 litro darbinio tūrio 5 cilindrų variklis išvysto 250 kW (340 AG) pajėgumą ir iki 450 Nm sukimo momentą bei atitinka „Euro 6“ standartą. 100 km/val. greitį jis išvysto jau po 4,8 sek. ir gali skrieti maksimaliu 250 km/val. greičiu. Didesnį greičio apetitą varžo elektroninės ribojimo priemonės. Unikalios konstrukcijos RS išmetimo sistema ne tik pasižymi padidintu ekologiškumu, bet ir skleidžia įdomų ir atpažįstamą variklio gausmą.

Pavarų dėžė – septynių laipsnių „S tronic“. Ji perduoda variklio judesį „Quattro“ visų ratų pavarai su naujoviška, jau 5-osios kartos daugiadiske sankaba.

Automobilio apatinėje dalyje slypi sportiškai suderinta RS važiuoklė, kurią galima papildyti reguliuojamo standumo adaptyviniais amortizatoriais ir „Audi drive select“ sistemos valdymo priemonėmis. Galima rinktis iš keleto įdomaus dizaino 19 colių ratlankių. Papildomai galimi ir didesni – 20 colių ratlankiai. Per ratlankio stipinų tarpus matyti banguoto profilio stabdžių diskai ir ryškiai nudažytos jų apkabos.

RS modifikacijos išskirtinumą pabrėžia žvilgsnį traukiantys bamperiai, RS emblemomis pažymėti įvairūs išorės, prietaisų skydo ir salono elementai. Borto kompiuteryje įdiegtos automobilių lenktynėse labai praverčiančios funkcijos, – tokios, kaip rato įveikimo laikmatis, specializuotas alyvos termometras ir degalų įpūtimo slėgio matuoklis.

Tikimasi, kad Vokietijoje bazinės komplektacijos RS Q3 kainuos maždaug 56 600 eurų. Prekybos salonus automobilis pasieks pirmąjį 2015-ųjų ketvirtį.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos