Masyvus siluetas, didžiulės oro įsiurbimo kiaurymės, funkcionalūs aerodinaminiai sparnai. Taip iš pirmo žvilgsnio atrodo šis galingas sportinis automobiliukas. Minėtos oro įsiurbimo kiaurymės yra ne dekoratyvinis, o labai svarbus funkcinis elementas. Intensyvų oro srautą naudoja po variklio gaubtu sumontuotas visiškai naujos konstrukcijos 400 AG pajėgumo 5 cilindrų variklis, išvystantis iki 480 Nm sukimo momentą, kurį priekiniams ir galiniams ratams paskirsto sportiniam važinėjimo stiliui sureguliuota quattro visų ratų pavara.
Su šiuo įspūdingu pavaros mechanizmu naujasis „Audi TT RS“ visomis 60 AG galingesnis už įprastą „Audi TT“, todėl laikytinas pastarojo padidintos galios modifikacija. Kupė spurtas iki 100 km/val. trunka tik 3,7 sek., o rodsteris iki 100 km/val. įsibėgėja per 3,9 sek. Be to, šį modelį iš kitų išskiria specifinis variklio gausmas, prie kurio padirbėjo „Audi“ variklių inžinieriai.
Rodsterio kėbulas komplektuojamas elektra valdomu tvirtos konstrukcijos stogu, kurį vieno mygtuko paspaudimu galima uždengti net ir važiuojant – svarbu, kad automobilio greitis tuo metu būtų ne didesnis, kaip 50 km/val.
„Audi TT RS“ salone vyrauja funkcionalumas ir sportinė puošyba. Sportiškai įrengtas salonas dekoruotas aliuminio arba anglies pluošto juostelėmis ir RS emblemomis. Odiniai salono elementai (prietaisų skydelio, sėdynių ir durelių apmušalai, vairaratis ir pavarų perjungimo bei rankinio stabdžio svirtys) papuošti kontrastinėmis siūlėmis.
Atskiru puošybos elementu laikytinas nedidelis sportinės konstrukcijos daugiafunkcinis vairaratis, ant kurio, šalia įprastų padidinto funkcionalumo valdymo priemonių puikuojasi variklio paleidimo mygtukas – ši funkcija pasiskolinta iš lenktyninių automobilių.
TT RS rodmenų skydas kuklus, tačiau funkcionalus. Šalia įprastų rodmenų skalių gali būti rodomi papildomi „lenktyniniai“ parametrai – tepalo ir aušinimo skysčio temperatūra, rato įveikimo laikmatis, specialus lenktyninis laikrodis ir pan. Papildomai galima užsisakyti „Audi virtual cockpit“ elektroninį rodmenų skydą. Tai įprasto rodmenų skydo formos 12,3 colio ypatingo raiškumo ekranas su keletu atvaizdavimo režimų.
Pasirinkus rodsterio kėbulą, į saugos diržus montuojama speciali laisvų rankų įranga, užtikrinanti pokalbio kokybę net vėjui švilpiant važiuojant dideliu greičiu.
„TT RS Coupé“ ir „TT RS Roadster“ planuojama pradėti tiekti 2016 m rudenį.