„Audi“ renginių ciklo kuratoriai žada, kad keturių žiedų emblema pažymėtuose paviljonuose ir aikštelėse nuobodžiauti neteks. Beveik 2000 kv. m. plote dienos šviesą išvys 10 šviežių serijinių modelių ir du konceptai. Pirmasis – šių metų Ženevos autosalone pirmą kartą parodytas „Audi TT quattro“ sportinis demonstracinis automobilis. Antrasis – dar niekur neeksponuotas „Audi A3 clubsport quattro“. Tai „Audi S3“ sedano pagrindu sukurtas 386 kW (525 AG) pajėgumą išvystantis demonstracinis automobilis.
„A3 clubsport quattro konceptas akivaizdžiai demonstruoja automėgėjams ir tiuningo entuziastams visoje A3 šeimynoje glūdintį galios ir sportiškumo potencialą bei įstabias naujojo 2.5 TFSI variklio galimybes - galią, dinamiškumą ir, žinoma, savitą variklio gausmą,” – kalbėjo „Audi“ bendrovės vyr. inžinierius prof. dr. Ulrichas Hackenbergas.
Serijinio „Audi S3 Sedan“ pagrindu sukurtą demonstracinį automobilį varo galingas 5 cilindrų TFSI jėgos agregatas. Šis tiesioginio įpurškimo motoras su turbina gali pasigirti ilga sėkmės istorija. 2010 metais jis pirmą kartą tapo „Metų varikliu” ir net 4 kartus iš eilės apgynė šį titulą savo kategorijoje. Šiuo metu jis montuojamas į serijinės gamybos „Audi RS Q3“.
Demonstraciniame automobilyje sumontuota 386 kW (525 AG) pajėgumo versija. Tad vienam litrui darbinio tūrio tenkanti specifinė galia - 155,6 kW (211,7 AG). Turint galvoje bendrą automobilio svorį, kuris yra 1527 kg, kiekvienai variklio išvystomai arklio galiai tenka po 2,9 kg automobilio svorio. Šis variklis išvysto iki 600 Nm maksimalų sukimo momentą, kuris pasiekiamas nuo 2300 iki 6000 aps./min. diapazone. Šie įspūdingi parametrai lemia, kad „Audi A3 clubsport quattro concept“, - toks yra pilnas šio demonstracinio automobilio vardas, iš vietos 100 km/val. greitį pasiekia vos per 3,6 sek. ir gali skrieti net 310 km/val. maksimaliu greičiu.