Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Audi“ pristatys Q3 krosoverį, iki 100 km/val. įsibėgėsiantį per 4,4 sek.

„Audi“ inžinieriai netrukus išvairuos dar vieną padidintos galios modifikaciją – kompaktiškų SUV klasės atstovą „Audi RS Q3 performance“, stebinsiantį 270 kW (367 AG) pajėgumu bei 465 Nm sukimo momentu. Naujasis „Audi“ atstovas iki 100 km/val. greitį išvystys vos per 4,4 sek ir važiuos 270 km/val. maksimaliu greičiu.
„Audi RS Q3 Performance“
„Audi RS Q3 Performance“
Temos: 2 Audi „Audi Q3“

Modelio pavadinime esantys „RS“ ir „performance“ indeksai liudija padidintą sportinio stiliaus automobilio galią ir išskirtinę jo komplektaciją. Po variklio gaubtu atpažįstamą gausmą skleis laiko patikrintas ir daugybę puikių įvertinimų pelnęs 2.5 TFSI  penkių cilindrų variklis. Sukurtas 2010 m, šis motoras net 6 metus iš eilės savo kategorijoje pelnydavo tarptautinį „Metų variklio“ titulą. Jėgainė pasižymi didžiuliais forsavimo rezervais, todėl idealiai tinka įvairių padidintos galios modifikacijų ir net superautomobiliams.

Lyginant su „įprastu“ „Audi RS Q3“, kuris, beje, irgi priskiriamas padidintos galios atstovams, galingojo „RS Q3 performance“ variklio skyriuje patalpintas šiek tiek pakeistos konstrukcijos 2.5 TFSI agregatas.  Jo galia 20 kw (27 AG) didesnė, nei įprasta. Be to, inžinieriai padidino radiatoriaus tūrį ir degalų siurblio galingumą. Visų šių patobulinimų dėka 5 cilindrų turbo variklis išvysto iki 465 Nm sukimo momentą, pasiekiamą 1625 – 5500 aps/min. diapazone. Greitį iki 100 km/val. automobilis pasiekia per 4,4 sek., o maksimalus jo greitis siekia 270 km/val.

„Audi RS Q3 Performance“
„Audi RS Q3 Performance“

Vertinant pagal NEDC metodiką, „Audi RS Q3 performance“ 100 km kelio vidutiniškai sunaudoja 8,6 l benzino, o į aplinką išmeta 203 g/ km CO2.

Variklis derinamas su sportiniam važinėjimo stiliui pritaikyta 7 laipsnių „S tronic“ pavarų dėže.  Pasirinkus mechaninį valdymo režimą, pavaras galima patogiai perjungti šalia RS daugiafunkcinio vairaračio esančiomis svirtelėmis.

Ratams judesį paskirsto „quattro“ nuolatinė visų ratų pavara.  ECS elektroninio stabilumo paketo jutikliai nuolat kontroliuoja ratų sukibimą su keliu, o pavara išmaniai paskirsto sukimo momentą, neleisdama ratams praslysti. Taip pat egzistuoja galimybė išjungti šią funkciją važiuojant lenktynių trasa.

„Audi RS Q3 Performance“
„Audi RS Q3 Performance“

„Audi RS Q3 performance“ sportinė važiuoklė su amortizatorių standumo reguliavimo galimybe yra 20 mm žemesnė, nei įprasto „Audi Q3“. Važiuoklės parametrus galima paderinti vieno mygtuko paspaudimu, „Audi drive select“ sistemoje pasirinkus vieną iš važiavimo režimų: dinamišką, komfortišką arba automatinį.

Daugelis dekoratyvinių kėbulo elementų nudažyti matine titano spalva – stogo bagažinės sijos, dekoratyviniai langų apvadai, galinio vaizdo veidrodėlių korpusai. Daugelis dekoratyvinių elementų dekoruoti RS ir Audi Sport emblemomis.

Išskirtinis automobilio šoninės dalies akcentas – specialiai šiam modeliui sukurti  20 colių penkių stipinų ratlankiai, nudažyti kitus dekoratyvinius elementus atkartojančia matine spalva. Per stipinų tarpus matyti raudoni masyvios stabdžių apkabos, papuoštos RS emblema. Pagal pageidavimą, jos gali būti nudažytos juoda spalva be papildomo mokesčio.

„Audi RS Q3 performance“ debiutuos kovo mėnesį duris atversiančioje Ženevos automobilių parodoje

Kaina - nuo 58 900 eurų, o tiekimai prasidės antrajame 2016 m. ketvirtyje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?