Jai itin aktyviai rengiasi „Audi“ bendrovė, kuri parodoje turės per 3400 kv. m ploto ekspozicijų paviljoną ir kuriame demonstruojami 28 automobiliai, dešimtys įvairių dalių ir mazgų, pristatomos naujos paslaugos bei technologijos.
Formuodama kompleksinę ateities transporto viziją, „Audi“ kvies lankytojus pasivaikščioti po ateities miestą, pasižvalgyti į nematytas transporto priemones, mobilumo koncepcijas ir pasigrožėti šiuo metu kol kas dar fantastiškai atrodančiomis ateities keliavimo galimybėmis.
Ši ateities vizija kuriama pasitelkus permatomas ir veidrodines pertvaras, lubas, grindis bei pažangius vaizdo projektorius ir šiuolaikines vaizdo projekcijų galimybes.
Paviljono statyba prasidėjo liepos viduryje ir bus užbaigta rugsėjo 10 d. – prieš pat žurnalistams skirtą spaudos dieną. Statybai panaudota net kv. m 2300 veidrodžių ir šviesą atspindinčių paviršių, nutiesta 150 km įvairių kabelių bei laidų, o bendras projektorių, atvaizdavimo pajėgumas sudaro įspūdingus 11,2 mln. LED pikselių.
Kalbėdamas apie būsimo „Audi“ stendo koncepciją, šios bendrovės marketingo direktorius Lucas de Meo atkreipė dėmesį į „Audi“ įdirbį kuriant miesto ateities transporto infrastruktūros technologijas ir akcentavo, kad automobiliai yra ne atskiras objektas, o harmoninga visos tos visumos dalis.