4,99 m ilgio, 2 metrų pločio ir 1,71 metro aukščio „Audi Q8“ savo sportiška dinamika ir prabanga išsiskiria iš kitų keturių žiedų markės SUV automobilių.
Dėl beveik 3 metrų atstumo tarp ašių, automobilio salone įsitaisys penki keleiviai, o bagažinės talpa siekia nuo 605 litrų – nulenkus galinių sėdynių atlošus, ji padidėja iki 1755 l.
„Q8“ turi nuolatinę visų varančiųjų ratų „quattro“ pavarą ir 254 mm prošvaisą.
Tvirtas ir lengvas
Beveik ketvirtadalį automobilio kėbulo sudaro aliuminis, taip pat gamyboje naudotas karštai presuotas plienas, kuris garantuoja keleivių zonos saugumą, taigi automobilis su 3 l darbinio tūrio turbodyzeliniu varikliu ir hibridine technologija su ličio jonų akumuliatoriais sveria 2145 kilogramus
SUV galimas su dvejomis skirtingomis pakabomis: su elektra valdomais amortizatoriais arba su reguliuojama pneumatine pakaba. Taip pat galimos dvi vairavimo sistemos: progresyvi kintamo jautrumo arba net keturių vairuojamųjų ratų sistema. Visos pavaros yra itin efektyvios dėl jose naudojamos dalinės hibridinės MHEV technologijos. Ji leidžia riedėti išjungtu varikliu važiuojant 55–160 km/val. greičiu, o stabdant sistema kaupia energiją akumuliatoriuose. Lėtėjant variklis išjungiamas vis dar esant 22 km/val. greičiui.
Prekybos pradžioje Europoje siūlomas „Audi Q8 50 TDI“ modelis su 3 l darbinio tūrio TDI varikliu (vidutinės degalų sąnaudos – 6,8–6,6 l/100 km), komplektuojamu su aštuonių greičių automatine „tiptronic“ pavarų dėže. Variklis yra 210 kW galios (286 AG) ir turi 600 Nm sukimo momentą, o iki 100 km/val. visureigis įsibėgėja per 6,3 sekundės. Maksimalus jo greitis – 245 km/val.
Aiškus valdymas ir du ekranai
„Audi Q8“ turi tokį pat progresyvų dizainą, kaip ir naujasis A8. Įspūdingos aštuonkampio formos vientisos priekinės grotelės, LED žibintai, ryškios kėbulo briaunos ir atletiškos formos pabrėžia galią, rafinuotumą ir dinamiką.
Salono apdailai galima rinktis tris skirtingas oda aptrauktų sėdynių versijas, prietaisų skydelio viršutinė dalis taip pat gali būti aptraukta oda. Visose apdailos versijose salono intarpams naudojamas natūralus medis arba aliuminis.
„Audi Q8“ sistemos valdymui nereikia daug jungiklių ir mygtukų, kadangi beveik visas funkcijas galima nustatyti dviejuose didelės raiškos ekranuose. Viršutinis 10,1 colio įstrižainės „MMI touch“ lietimui jautrus ekranas yra skirtas multimedijos ir navigacijos sistemoms, o apatiniame 8,6 colio ekrane vairuotojas gali pasirinkti norimą oro temperatūrą, kitas patogumo funkcijas ar įvesti tekstą.
Pažangios pagalbinės sistemos
Į „Audi Q8“ kaip standartinė įranga montuojama multimedijos sistema „MMI navigation plus“, kuri įsimena vairuotojo pasirinkimus, taip pat atsižvelgia į eismo situaciją, naudodama realaus laiko duomenis.
Pasirenkama „Audi connect key“ paslauga leidžia vairuotojui ir keturiems kitiems asmenims atrakinti ir užvesti automobilį, naudojantis „Android“ telefonu. Navigacijos sistemą galima valdyti naudojant „myAudi“ programą, o „Bang & Olufsen“ garso sistema su 23 garsiakalbiais perteikia koncertų salei būdingą erdvinį garsą.
Pagalbinės sistemos apima prisitaikantį greičio palaikymą, atpažįsta kelio ženklinimą ir gali reaguoti į greičio ribojimus, važiavimo sankryžose pagalbą, perspėjimą apie kliūtis, išvažiavimą iš savo eismo juostos ir 360 laipsnių stebinčias vaizdo kameras.
Bratislavos gamykloje Slovakijoje surenkamas „Audi Q8“ salonus pasieks rugpjūtį ir jo kaina Lietuvoje bus nuo 70 500 eurų.