Pardavimai augo ir Lietuvoje
Lyginant su praėjusių metų sausio mėnesiu, 2014-ųjų sausį „Audi“ pardavimai Lietuvoje pastebimai ūgtelėjo. Didžiausio populiarumo čia sulaukė A6, Q6 ir Q3 modeliai.
„Ypač svarbu gerai pradėti metus ir pajusti tvirtą pagrindą. Manau, kad tokie projektai kaip „Quattro“ reklaminė kampanija ir pats Q7 labai sustiprins mūsų padėtį šioje rinkoje ir padės šiemet išlaikyti „Premium“ segmento lyderio pozicijas“, – sakė „Audi“ rinkodaros ir viešųjų ryšių vadovė Anda Budlevska.
Pardavimus lėmė ir oro sąlygos
JAV pardavimų rezultatas kiek kuklesnis – 10101 automobilis (+0,4 proc.). Didelę ir permainingą įtaką pardavimams JAV turėjo atšiaurūs sausio mėnesio orai, kai daugelį valstijų kaustė dideli šalčiai, siautė audros ir pūgos, lydimos masinių plikledžių.
Nepalankios oro sąlygos šiek tiek mažino pardavimus, skatindamos atidėti automobilio pirkimą iki atšilimo, o iš kitos pusės skatindamos rinktis SUV arba automobilius su visais varomais ratais.
Gamintoją maloniai nustebino visa Šiaurės Amerikos rinka, kurioje šio sausio pardavimai buvo net 11,3 proc. didesni už pernykščius ir Brazilijos pardavimų šuolis – čia sausio mėnesį parduota dvigubai daugiau naujų „Audi“ automobilių nei pernai tuo pačiu metu.
„Audi“ marketingo skyriaus specialistus taip pat džiugino pagaliau iš sąstingio atsigaunantys Europos pardavimai – iš viso čia parduota 53750 automobilių (+7,8 proc.). Tame tarpe Vokietijoje (+19,3 proc.), Didžiojoje Britanijoje (+9,2 proc.), Prancūzijoje (+0,9 proc.), Italijoje (+1,4 proc.), Ispanijoje (net +19,2 proc.), o rytuose, konkrečiai Kinijoje, „Audi“ pardavė 44526 automobilių (+18,2 proc.).
Netikėtai derlinga sausį buvo Turkijos rinka, kur parduotas 851 naujas „Audi“ automobilis. Tai net 41,4 procento daugiau, nei pirmąjį 2012 metų mėnesį.