Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Audi“ Ženevoje pristatė pirmą elektromobilio prototipą „e-tron“ ir sedaną A6

„Audi“ tęsia prabangių automobilių plėtrą: pristačius naujuosius „Audi A8“ ir „A7“, Ženevos automobilių parodoje debiutuos naujos kartos verslo klasės sedanas „Audi A6“. Taip pat pirmą kartą gamintojo istorijoje bus pristatytas ir vien tik elektra varomas modelis – SUV „Audi e-tron“ prototipas. Šio modelio gamybai parengta versija pasirodys šių metų pabaigoje.
Audi e-tron prototipas
Audi e-tron prototipas / Audi nuotr.

Naujasis „Audi A6“ sedanas

Audi nuotr./Audi A6
Audi nuotr./Audi A6

„Audi“ pristatė jau aštuntos kartos itin sėkmingą verslo klasės sedaną „A6“. Pažangiame ir elegantiškame modelyje įdiegta itin daug naujovių, kurios pirmą kartą debiutuoja šioje klasėje, o automobilis dar praktiškesnis nei kada nors anksčiau. Drauge su naujaisiais „A8“ ir „A7 Sportback“, „A6“ išsiskiria ir visiškai nauja „Audi“ modelių išvaizda, pasižyminčia įspūdingu siluetu, aštriomis kėbulo briaunomis, pabrėžiančiomis modelio sportiškumą ir eleganciją, naujausias technologijas ir aukščiausios klasės kokybę.

Jo salonas pritaikytas visiškai skaitmeniniam valdymui ir yra pažangiausias klasėje. MMI lietimui jautri multimedijos valdymo sistema užtikrina intuityvų ir patogų naudojimą, o didelės jungiamumo ir pagalbinių sistemų galimybės dar labiau padidina saugumą ir patogumą. Šiais metais automobilyje pradės veikti ir nuotolinio automobilio statymo aikštelėse bei garažuose sistema, taip pat prisitaikanti važiavimo pagalba, kuri ne tik palaiko greitį ir atstumą, bet ir vairuoja automobilį siauriausiose eismo juostose, taip pat ten, kur vyksta kelio darbai.

Kelyje naujasis „Audi A6“ sedanas išsiskiria ne tik sportiško automobilio valdymo savybėmis, bet yra manevringas lyg kompaktinės klasės mašina. Šias savybes užtikrina dinaminė visų vairuojamųjų ratų sistema, pasižyminti tiek tiksliu ir sportišku važiavimu, tiek ir itin dideliu stabilumu esant dideliam greičiui, taip pat net 1,1 metro mažesniu apsisukimo spinduliu.

Audi nuotr./Audi A6
Audi nuotr./Audi A6

Europoje automobilis debiutuos su 3.0 TFSI V6 turbobenzininiu 250 kW (340 AG) varikliu ir 3.0 TDI 210 kW (286 AG) turbodyzeliniu varikliu. Abu varikliai komplektuojami su hibridine technologija, užtikrinančia dar didesnį komfortą ir efektyvumą.

Nekarsulmo (Vokietija) gamykloje gaminamas naujasis „Audi A6“ Lietuvoje debiutuos birželio mėnesį.

Elektrinis SUV: „Audi e-tron“ prototipas

Audi nuotr./Audi e-tron prototipas
Audi nuotr./Audi e-tron prototipas

„Audi e-tron“ prototipas leidžia pažvelgti koks bus pirmasis keturių žiedų prekės ženklo vien tik elektra varomas automobilis. Apklijuotas specialiai jam sukurta maskuojamąja plėvele, sportiškas aukščiausios klasės SUV prototipas yra itin erdvus ir patogus kaip ir kiti prabangūs „Audi“ modeliai. O dėl elektrinės „quattro“ pavaros, itin didelio nuvažiuojamo atstumo ir plataus įkrovimo pasirinkimo galimybių, juo bus galima naudotis be jokių apribojimų. Gamybai parengta „Audi e-tron“ versija turės greito, iki 150 kW įkrovimo galimybę, tad įkrauti elektromobilį užtruks tik 30 minučių ir galima bus toliau tęsti tolimą kelionę.

Prieš modelio debiutą Europoje šių metų pabaigoje, šimtai elektromobilių visame pasaulyje bus bandomi pačiomis ekstremaliausiomis sąlygomis. Pačias įspūdingiausias maskuojamąja plėvele apklijuotų automobilių nuotraukas bus galima išvysti socialiniuose tinkluose #etron vardu, taip pat jos bus įkeltos į www.e-tron.audi puslapį, kuriame bus publikuojamos ir išskirtinės nuotraukos iš Ženevos automobilių parodos.

Daugiau informacijos apie naująjį „Audi A6“ ir koncepcinį „Audi e-tron“ galite sužinoti čia.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos