Ekspertų teigimu, šis eksponatas gali tapti vienu iš brangiausių automobilių istorijoje. Tikėtina, kad jis bus parduotas maždaug už 10 mln. svarų (virš 40 mln. Lt pagal dabartinį kursą).
„Bonhams“ kompanijos vadovas, Robertas Brooksas tvirtina, kad W196 yra neabejotinai vienas iš svarbiausių pokario periodo sportinių bolidų. Negana to, pasaulyje egzistuoja tik devyni tokie automobiliai, o būtent šiuo lenktyniavo legendinis penkiskart „Formulės-1“ čempionas antrojo praėjusio amžiaus penkiasdešimtmečio pradžioje. Mat, būtent šis automobilis buvo sukurtas pagal naujas tarptautinės automobilių sporto federacijos (FIA) taisykles. W196 turėjo 8 cilindrų eilėje (taip, eilėje) atmosferinį 2,5 litro variklį bei penkių laipsnių mechaninę transmisiją. Priklausomai nuo laikotarpio, tokie motorai generuodavo nuo 257 iki 340 AG.
Tačiau įdomu ir tai, kad šis eksponatas kurį laiką buvo tiesiog dingęs. „Žinojome, kad ši mašina kažkur tikrai yra. Anksčiau ji buvo „Beaulieu“ nacionaliniame muziejuje, tačiau kažkas šį automobilį įsigijo ir jis tiesiog prapuolė“, - teigė legendinį „Mercedes-Benz W196“ suradęs Robertas Brooksas. Britas pripažino, kad žinojo, kur reikia ieškoti šio bolido.
Nors ir specialistai šio automobilio galimą pardavimo kainą vertina atsargiai, neįvardijamų „Bohams“ kompanijos atstovų teigimu, jo vertė gali siekti net virš 10 mln. svarų (daugiau, kaip 40 mln. Lt). Tuo tarpu kai kurie šaltiniai teigia, kad Fangio vairuotas bolidas gali būti parduotas už 40-50 mln. JAV dolerių (107-134 mln. Lt).
Šiuo metu oficialus brangiausio automobilio pasaulyje titulas priklauso 1962-ųjų „Ferrari 250 GTO“ modeliui. Stirlingui Mossui sukurtas automobilis 2012-aisiais aukcione buvo parduotas už 35 mln. JAV dolerių. Tačiau neoficialiais duomenimis, skelbiama, kad „Bugatti Type-57SC Atlantic“ buvo parduotas už panašią 30-35 mln. JAV dolerių sumą kiek anksčiau.
Ar Juano Manuelio Fangio pilotuotas „Mercedes-Benz W196“ taps nauja automobilių pasaulio Mona Liza – sužinosime jau šią vasarą.