Salono gimtadienio šventėje dalyvavo miesto valdžios atstovai, politikai, įmonių ir įstaigų vadovai, sportininkai bei „Auresa“ klientai. Į renginį taip pat atvyko ir lenktynininkas Benediktas Vanagas, iškovojęs 11-ą vietą Dakaro dykumų maratone.
Sportininkas su renginio svečiais pasidalijo ne tik lenktynių įspūdžiais, bet ir papasakojo apie naująjį RAV4, su kuriuo jau turėjo progą iš arčiau susipažinti praėjusiais metais.
„Auresa“ atstovybės generalinis direktorius Marius Goštautas sveikindamas atvykusius svečius pasidžiaugė gerais įmonės rezultatais ir pabrėžė, kad kone kas antras Panevėžio regione parduodamas naujas automobilis yra būtent „Toyota“ ir išrieda iš „Auresa“ salono.
Galiausiai skraistės buvo numestos ir nuo dviejų į saloną atgabentų naujųjų RAV4 modelių. Susirinkusi publika suskubo šias naujienas apžiūrėti ir „pasimatuoti“.
Gamintojo atstovo pranešime spaudai rašoma, kad naujoji RAV4 GA-K platforma su žemu svorio centru ir gerokai tvirtesniu kėbulu leido tiesiogiai pagerinti valdymą, padidinti važiavimo komfortą, įrengti erdvų saloną, išplėsti krovinių skyrių, kuris yra talpiausias klasėje, ir suteikė daugiau laisvės kuriant ryškų, patrauklų dizainą su žemesniu stogu ir variklio dangčio linijomis bei aukštesne prošvaisa.
Naujasis RAV4 iki šiol yra vienintelis klasėje, siūlomas su savaime įsikraunančia hibridine sistema – ją renkasi apie 60 proc. Baltijos šalių pirkėjų. Toyota skaičiavimais, vidutinės šio hibridinio RAV4 degalų sąnaudos turėtų siekti 4,5 l/100 km, o CO2 kiekis – tik 102 g/km. Su šiuo galios agregatu automobilis iki 100 km/h įsibėgėja per 8,1 sekundės.
RAV4 taip pat bus galima rinktis su patobulintomis dinaminėmis charakteristikomis išsiskiriančiu 2,0 litrų benzininiu varikliu. Be to, 2,0 l benzininis variklis dabar gali būti komplektuojamas tik su priekinių varomųjų ratų sistema. Taigi pirkėjams siūloma didelė RAV4 galios agregatų ir kainos įvairovė. Visapusiškai patobulintos ir visų varomųjų ratų sistemos.
Atnaujinta ir ištobulinta naujojo hibridinio RAV4 visureigio elektrinė visų varomųjų ratų sistema užtikrina daug geresnes važiavimo charakteristikas sudėtingomis sąlygomis ir patikimą valdymą važiuojant slidžiu paviršiumi. Naujasis RAV4 taip pat yra pirmasis „Toyota“ automobilis, į kurio standartinės „Toyota Safety Sense“ įrangos sąrašą įtraukta daugiau pažangių technologijų, padedančių išvengti avarijų ir suteikiančių didesnę pagalbą vairuotojui, įskaitant automatinio vairavimo sistemas.
Pagrindiniai tikro visureigio elementai – didesnė prošvaisa (+15 mm), didelio skersmens ratai ir universalumas. TNGA platforma leido įrengti itin erdvų saloną, padidinti krovinių skyrių, kuris yra talpiausias klasėje, ir pakelti bendrą komforto lygį.
35 mm sumažinus abi iškyšas (5 mm priekyje ir 30 mm gale), naujasis modelis sutrumpėjo 5 mm (4600 mm) ir išliko toks pat manevringas, o dėl 30 mm didesnės važiuoklės bazės (2690 mm) salone padaugėjo vietos. 10 mm padidėjęs bendras plotis (1855 mm) ir platesnės priekinė bei galinė provėžos sukuria ryžtingą naujojo modelio charakterį ir užtikrina plačią stovėseną. Bendras aukštis sumažėjo 10 mm (iki 1650 mm).
Naujojo RAV4 krovinių skyrius už galinių sėdynių dabar yra didesnis ir patogesnis, ypač dėl visiškai plokščių grindų ir 60 mm pailgėjusios erdvės. Jis yra 79 l didesnis nei dabartinio modelio ir talpiausias visoje klasėje.
„Toyota RAV4“ startavo kaip novatoriškas nišinis modelis, kuris ilgainiui išpopuliarėjo ir tapo vienu perkamiausių pasaulyje automobilių. Nuo 1994 m., pasirodžius keturioms kartoms, visame pasaulyje iš viso parduota daugiau nei 8 mln. šių modelių. 2017 m. dabartinis RAV4 buvo paklausiausias pasaulyje visureigis – parduoti 810 953 vnt.