Tokius kolegas tikriausiai pažįsta daugelis mūsų: tylūs ir ramūs, niekur neišsišokantys, todėl beveik nepastebimi. Jie nesiveržia į priekį, bet jei jau imasi užduoties, kantrybės jai įveikti nepritrūksta. Savo pergalių jie nesureikšmina, todėl savigyra jiems svetima. Kaip tik toks vienas keturratis kolega prie mūsų komandos prisijungė 2019-ųjų liepą.
Nors „Hyundai Santa Fe“ pristatytas tik metais anksčiau, jis iš karto atrodė it senas geras pažįstamas. Toks, apie kurį ką tik kalbėjome. Nekelia abejonių, kad 4,77 metro ilgio ir 1,89 metro pločio „Santa Fe“ iš esmės jau yra vidutinės klasės automobilis.
Jaukus ir komfortiškas jis ne tik mieste, bet ir išvažiavus už jo ribų. Prie to prisideda ne tik didelį sukimo momentą turintis 2,2 litro darbinio tūrio turbodyzelinis variklis, bet ir sklandžiai veikianti aštuonių laipsnių automatinė pavarų dėžė. Nors motoro charakteris iš pradžių kiek rūstokas, toliau didėjant sūkiams jis nurimsta ir išlieka diskretiškas.
Jis gana taupus – važiuojant 140 km/val. greičiu, dviejų tonų automobiliui pakanka 7 litrų dyzelino 100 km kelio.