Įmonės vadovo Lino Paulausko teigimu, pardavimų augimą įmonė sieja su kokybiniais įmonės veiklos pokyčiais, patrauklesne kainodara bei su bendromis automobilių rinkos atsigavimo prognozėmis.
„Šiais metais savo klientams pasiūlysime dar palankesnę naujų automobilių ir atsarginių dalių kainodarą bei suteiksime papildomas garantijas. Didelį dėmesį taip pat planuojame skirti naujiems aptarnavimo standartams ir specialiai klientų lojalumo programai“, - sako L. Paulauskas.
Anot įmonės vadovo, šiais metais „Autobrava“, siekdama esamiems ir būsimiems itališkų automoblių vairuotojams suteikti daugiau patogumo, pasiūlys ir naujų techninio aptarnavimo centro paslaugų.
„Viena iš svarbiausių naujų paslaugų – pavasarį veiklą pradėsiantis naujas kėbulinių darbų centras. Esame įsitikinę, jog visų automobilio remonto paslaugų apjungimas vienoje vietoje gerokai pagreitins aptarnavimą, o kai kuriais atvejais klientams leis pasiūlyti ir mažesnes serviso paslaugų kainas“, - sako L. Paulauskas.
Siekdama stiprinti „Fiat“ ir „Alfa Romeo“ pozicijas „Autobrava“ Lietuvoje šių metų pradžioje planuoja atnaujinti saloną ir techninio aptarnavimo centrą Klaipėdoje.
Naujausiais „Autotyrimų“ duomenimis, pernai „Fiat“ automobilių buvo registruota 71 proc. daugiau nei 2009 m. Praeitais metais šalyje registruoti 279 nauji „Fiat“ automobiliai, o 2009 m. – 163.
Pernai „Fiat 500“ bei „Fiat Panda“ modeliai išlaikė lyderio poziją mini automobilių segmente. Tuo tarpu komerciniai „Fiat“ automobiliai, iš kurių populiariausias išliko „Fiat Ducato“, išlaikė stabilias pozicijas ir užėmė penktą vietą populiariausių komercinių atomobilių sąraše (72 vnt.).
L. Paulausko teigimu, šiais metais numatoma, jog tarp asmeninės paskirties „Fiat” didžiausią dalį sudarys „Fiat Punto Evo” bei „Fiat Bravo” modeliai, o atsigaunančioje komercinių automobilių rinkoje tarp „Fiat” automobilių populiariausi šiemet bus Lietuvoje debiutuojantis naujasis „Fiat Doblo” bei „Fiat Ducato”.
2010 m. ženkliai išaugo susidomėjimas ir „Alfa Romeo MiTo“ automobiliais. Šis „Alfa Romeo“ modelis ryškiai įsitvirtino prestižinių mažų ir kompaktinių automobilių segmente (28 vnt.), pralenkdamas tokius konkurentus, kaip „Audi A3“ ir „Mercedes Benz A klasė“.