Temą siūlykite gazas@15min.lt
„Suprantu, kad visko pasitaiko, tačiau išgirdusi mamos pasakojimą, nustebau – nejau iš tiesų kai kurie autobuso vairuotojai yra tokie? Praėjusią savaitę, trečiadienį, apie 19.10 val. mama po darbo Alvito autobusų stotyje laukė autobuso į Vilkaviškį.
Autobusai vėlavo – iš pradžių pasirodė autobusas Kybartai-Alvitas-Vilkaviškis, jam iš paskos atvažiavo kitas autobusas Vištytis-Kybartai-Vilkaviškis-Marijampolė-Kaunas. Kadangi pirmas autobusas sustojo važiuojantis maršrutu (Kybartai-Alvitas-Vilkaviškis), mama įlipo į šį autobusą, tačiau sulaukė labai nemalonios autobuso vairuotojo replikos: išlipkit, išpurvinsit vidų“, – pasakojo mergina.
Ją ir nustebino, ir papiktino toks vairuotojo elgesys, o mama taip ir nesuprato, kas buvo blogai su jos apranga ar išvaizda.
„Nejau „Kautra“ vairuotojai taip pasitinka keleivius? Mama išlipo iš autobuso – juk vairuotojo žodis šventas, o neduok Dieve išpurvinsi autobusą! Galbūt autobuso vairuotojas labai skubėjo (pagal tvarkaraštį, autobusas turėjo pasirodyti 18.43 val. Alvite), tačiau tai nereiškia, kad turi elgtis taip nepagarbiai su klientu. Mano mama dirba, kasdien važiuoja į darbą autobusu (gyvena Pūstapėdžių kaime, 11 km nuo darbo) ir po dienos tikrai nenori klausytis, kaip autobuso vairuotojas veja iš autobuso, nes neva išpurvins jį“, – pykčio neslepia mergina.
Tiesa, kaip teigia mergina, netrukus atvyko kitas autobusas (Kybartai-Vilkaviškis-Marijampolė-Kaunas), kuriuo mama ir grįžo namo. Šio vairuotojui moters išvaizda ar švara nekėlė jokio įtarimo. Kaip teigia mergina, dar pajuokavo ir paklausė mamos, ar ši atrodė tvarkingai, tačiau mama patikino, kad po darbo tikrai persirengė.
„Kautra“ aiškinasi situaciją
„Kautra“ atstovai teigia, kad apie tokią situaciją jie informuoti, tačiau daugiau kol kas nežino:
„Taip, keleivė kreipėsi į mus, tačiau dar detalių neturime. Įprastai panašūs atvejai pasitaiko su statybininkais, kurie užsiima apdailos darbais ir vizualiai smarkiai ištepliotais drabužiais nori keliauti autobusais – dėl to gali būti išdažytos sėdynės.
Dėl šios konkrečios situacijos kol kas nėra aišku. Aiškinamės, ar vairuotojas tinkamai įvertino situaciją ir mandagiai bendravo su keleiviais“, – rašoma atsakyme 15min.