Autobusų parodoje pristatė „elektrines“ naujienas

Rugsėjo pabaigoje Hanoveryje vykusioje IAA komercinio transporto parodoje autobusų gamintojai pristatė savo naujausius autobusus, esamas ir būsimas technologines naujienas. Įspūdžiais iš parodos dalinosi „Temsa“ padalinio Lietuvoje vadovas Pranas Grigelis, rašoma pranešime.
„Temsa MD9“
„Temsa MD9“ / Gamintojo nuotr.

Dar didesnis elektrinis autobusas

Pirmasis „Temsa“ sukurtas elektrinis autobusas yra 9 metrų ilgio MD9. Modelis sėkmingai eksploatuojamas, pilnai įkrauta baterija gali nuvažiuoti iki 230 km. Planuojama, kad kitos kartos MD9 elektrinis autobusas galės nuvažiuoti iki 300 km atstumą. Gamintojų siekis, kad autobuso baterija būtų įkraunama per 3 valandas.

Naujasis parodoje pristatytas „Avenue Electron“ autobusas bus 12 metrų ilgio, turės 35 sėdimas ir 85 stovimas vietas. Pilnai įkrautu akumuliatoriumi šis miesto autobusas galės nuvažiuoti iki 230 kilometrų. Įmonė teigia, kad kitas žingsnis – vienu akumuliatoriaus įkrovimu nuvažiuoti iki 350 kilometrų atstumą.

Naujiena vairuotojams – vienas pedalas

Dar viena įdomi naujovė pristatyta parodoje – naujieji elektriniai autobusai turės tik vieną pedalą. Tas pats pedalas tiek akseleruos, tiek stabdys autobusą jį atleidžiant.

„Gamintojai teigia, kad ši nauja sistema sumažins transporto priemonių stabdžių priežiūros sąnaudas, prailgins jų gyvavimo ciklą. Taip pat dar labiau prisidės prie aplinkos apsaugos“, – pasakojo atstovas.

Prie Adanos miesto Turkijoje įsikūrusi „Temsa“ gamykla per metus pagamina daugiau kaip 4 500 autobusų. Jų gaminti autobusai važiuoja net 66 šalyse visame pasaulyje. UAB „Kautra“ yra oficialus šio autobusų gamintojo atstovas Lietuvoje. Šiais tarpmiestiniais autobusais keleiviai vežami Kauno, Vilniaus, Klaipėdos vežėjų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos