„Autopl…tfu, Autogidas gi..“ rinkodaros kampanija
Ganėtinai dažnai įvairiose situacijose painiojami dviejų didžiausių Lietuvoje automobilių skelbimų portalų vardai tapo kūrybiniu kampanijos pagrindu. „Ši kampanija – tai realizmo ir optimizmo kūrybinė sintezė, virtusi radijo klipu, kuriame sakome tai, ką nuolat girdime iš draugų, kolegų ir verslo partnerių. Mes tiesiog nusprendėme netylėti, neignoruoti ir patys apie tai viešai prabilti.
Po „Autopl…tfu, Autogidas gi..“ rinkodaros kampanija patenka visos nepatogios, bet ir tuo pačiu juokingos situacijos bei mūsų pozicija rinkoje. Mūsų integruotos komunikacijos partneris Norbertas Daunoravičius-Norbe viešame eteryje taip pat suklydo ištardamas konkurento pavadinimą, bet mes nepykstame. Tiesiog taip yra, tokia tiesa – rinkos lyderio vardas yra įstrigęs žmonių lūpose“, – sako Julija Martinkevičienė, UAB „Horizontal Media“, valdančios skelbimų portalą „Autogidas.lt“, rinkodaros vadovė.
Atsinaujino ir prekės ženklas
Ši kampanija nėra tik garsus pareiškimas, tai – viešas įsipareigojimas siekti meistriškumo, naujovių ir klientų pasitenkinimo sudarant sėkmingus sandorius. Vos prieš keletą mėnesių „Autogidas“ pastebimai atšviežino ir savo prekės ženklo stilių, to tikslas – būti arti savo tikslinės auditorijos ir tuo pačiu būdas siekti keliamų ilgalaikių verslo tikslų. „Buvimas antru rinkoje nereiškia antrarūšių paslaugų. Atvirkščiai, tai reiškia nuolatines paieškas, lankstumą ir norą tobulėti“, – sako „Autogidas“ vadovas Vytautas Raudonius.
„Lietuvos automobilių skelbimų rinkoje antri esame jau ilgus metus. Bet nesvarbu, ar tu pirmas, ar dešimtas, svarbu, kad tiek automobilio pirkėjas, tiek jo pardavėjas surastų vienas kitą ir per kuo trumpesnį laiką įvykdytų sandorį. O jis greitai gali įvykti tuomet, kai mūsų portale yra tinkamas pasiūlos ir paklausos balansas“, mintimis dalijasi Vytautas R.
Portale – populiariausi „savi ratai“ iki 8000 eurų
Į atsinaujinusį portalą www.autogidas.lt atėjusius pasitinka ir naujas šūkis – savi ratai. „Autogidas“ jau daug metų padėdamas susirasti žmonėms norimą automobilį dar ir aktyviai bendrauja su autofanais savo socialiniuose tinkluose. Autofanai ten garsiai išsako savo požiūrį, neslepia savo simpatijų tam tikriems automobilių modeliams, negaili ir riebių palyginimų. Taip elektromobiliai virsta „skarbonke su batarkėm“ arba „troleibusu be ūsų“.
„Tikrai aišku viena, kad mes, lietuviai, be ratų – kaip be batų, tiesiog privalome turėti savo automobilį. Tik, kiek galime už jį sumokėti? Vidutinė Lietuvos pirkėjui automobilių parduodamų mūsų portale kaina – iki 8 tūkst. eurų. Matydami duomenis ir žmonių poreikius, siekiame dar labiau stiprinti šį segmentą ir auginti unikalių skelbimų skaičių būtent šios kainos rėžiuose. Norime, kad pas mus kiekvienas rastų savo gyvenimo būdui tinkamus ir įperkamus savus ratus“, – sako Vytautas R.
„O viešai aptariami kūrybiniai komunikacijos sprendimai yra daugiau nei tik rinkodara. Mes kalbamės su savo bendruomene. Kviečiame autofanus ir visus perkančius-parduodančius automobilius prisijungti prie mūsų šioje atviroje pažangos kelionėje, nukreiptą į klientų saugumą ir pasitenkinimą“, – kolegą papildo Julija M.
Prognozuoja automobilių kainų kritimą
Kalbėdami apie situaciją rinkoje „Autogidas“ sako, kad matydami kainų šuolius, pirkėjai už tą patį automobilį mokėti daugiau nelinkę, todėl perka senesnius automobilius nei anksčiau už tą pačią jiems prieinamą kainą. Taigi, automobilių parkas paseno beveik dviem metais.
„Gera naujiena ta, kad automobilių rinka stabilizavosi, kainos nebekyla. Prognozuojame, kad šiais metais automobiliai pigs bent 8 %. Kita gera žinia – mūsų portale patalpinus automobilio, kurio kaina iki 8000 eurų, skelbimą, jo statistinis vidutinis pardavimo laikas yra dvi savaitės. Sieksime ir toliau auginti skelbimų skaičių bei tobulinsime procesus, kad automobilio pirkimas taptų greita ir lengva procedūra“, – dalinasi Vytautas R.