„Lukoil Baltija“ savo degalinėse visada aktyviai naudoja technologijas, padedančias optimizuoti ir palengvinti kasdienes mūsų klientų atliekamas operacijas. Stebėdami pasaulines greito vartojimo tendencijas, prieš kelis metus „Lukoil“ degalinėse įdiegėme savitarnos kasų sistemą, kuri yra viena pažangiausių pasaulyje – kasose užtikrinami aukščiausi saugumo parametrai, galioja visi atsiskaitymo būdai bei veikia visos „Lukoil“ ir partnerių nuolaidų kortelės. Pastebėję mūsų klientų savarankiškumą, nusprendėme degalų įsipylimo procesą dar labiau supaprastinti, automatizuodami ir vartotojų poreikiams pritaikydami pilno aptarnavimo degalinę“, – sako bendrovės „Lukoil Baltija“ Degalinių valdymo ir naftos produktų Mažmeninės prekybos vadovas Vaidotas Sklenys.
"Pirmąją visiškai automatizuotą degalinę nusprendėme įrengti Pilaitėje: šis mikrorajonas yra atokiau nuo Vilniaus centro, tad čia degalinių koncentracija nėra tokia didelė, ir piko metu vairuotojams gali tekti gaišti laiką dėl susidariusių eilių prie pilno aptarnavimo kasų. Po degalinės automatizavimo, skubantys čia degalų užsipilti galės greičiau ir patogiau bet kuriuo paros metu“, – tvirtina pašnekovas.
Anot „Lukoil Baltija“ atstovo, įdiegus savitarnos kasas, piko metu per valandą galima aptarnauti vidutiniškai iki 30 proc. daugiau klientų. Optimizuojant darbo išteklius sumažinami degalinių valdymo kaštai, o tai tiesiogiai atsiliepia degalų kainai. Automatizavus visus aptarnavimo procesus tikimasi pritraukti daugiau vartotojų, nes automatinėje Pilaitės degalinėje kuro bus galima pasiūlyti keliais centais už litrą pigiau nei pilno aptarnavimo degalinėse.
Praktika, kai iš anksto susimokėję automatinėje kasoje vairuotojai gali įsipilti kuro, dalyje „Lukoil“ degalinių taikoma jau pusantrų metų. Pasak V.Sklenio, naujovė, šią degalinę išskirianti iš kitų, kad čia vairuotojai darbo valandomis galės savarankiškai įsipilti dujų, o nenorintiems to daryti patiems, padės darbo valandomis budintis darbuotojas.