Kiekvieną dieną mažėja lietuvių, tikinčių pasakomis apie sekmadienio kelionėms į bažnyčią naudotus automobilius. Automobilių pardavėjų tikinimai apie pensininkus ir kunigus ypač netinka dyzeliniams automobiliams, kurie perkami vieninteliu tikslu – važiuoti daug.
Gali pasirodyti keista, kad dyzelinis automobilis įveikdavo po 20 tūkst. km kasmet – tai yra benzinu varomos mašinos rida.
Į 15min.lt kreipėsi skaitytojas, žinantis parduodamo „VW Touran“ istoriją (automobilis Lietuvoje eksploatuojamas beveik dešimtmetį) ir jo VIN kodą. Jį įvedus į „Transeksta“ duomenų bazę, buvo gautas įdomus rezultatas: automobilis 2013-ųjų rugpjūčio mėnesį, techninės apžiūros metu, jau buvo nuvažiavęs 319 tūkst. km. 2015-ųjų lapkritį rida stebuklingai sumažėjo iki 209 tūkst. km.
Automobilio kėbulo (VIN) kodas skelbime nėra nurodytas, tačiau pardavėjas jo neslepia – paskambinus, jis jį parašė.
Paklausus, kodėl automobilis yra su atsuktu kilometražu, jis dievagojosi nieko nežinąs – neva prieš porą metų pirko tokį ir nuvažiavo vos 20 tūkst. km. Ką su automobiliu darė buvęs savininkas, jis nežino.
Įdomu, kad automobilis porą mėnesių buvo be techninės apžiūros – 2013-aisiais gauta pažyma galiojo iki 2015-ųjų rugsėjo 14-os, o naujas apžiūros talonas buvo gautas tik 2015-ųjų lapkričio 3-ią.